Kako potrošači ocjenjuju naše supermarkete?

Što kupce najviše nervira kad kupuju u supermarketima? Sudeći po knjizi pohvala i pritužbi koje je prikupila stranica Supermarketi.

22.10.2011.
16:49
VOYO logo

Ocijenjena su četiri supermarketa koje su kupci najviše spominjali u svojim komentarima usluge.

Tako su kupci u Konzumu najviše hvalili, ali i najviše kritizirali ljubaznost osoblja, a zanimljivo je da je broj pritužbi duplo veći nego broj pohvala. Uz to, u Konzumu su se kupci najviše žalili na nehigijenu, potom na čekanje u redovima na blagajni, te naposlijetku na nekonzistentnost cijena na policama s onima na blagajni, ili je zaliha robe na akciji premala ili su krivo istaknuti artikli na akciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Plodine su također zaradile najviše kritika na račun ljubaznosti zaposlenih, a 'plus' bilježe u općem zadovoljstvu kupaca.

Najbolnija točka Kauflanda je nekonzistentnost cijena na policama s onima na blagajni, ili je zaliha robe na akciji premala ili su pak krivo istaknuti artikli na akciji. No, zaposlenici u Kauflandu su pobrali više pohvala no kritika kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Problem s cijenama, odnosno zalihama na polici, najviše muči i Lidl. Kritika ima i na ljubaznost zaposlenih i na kvalitetu robe, kao i na redove na blagajni.

Ipak, valja istaknuti da ovi podaci nisu reprezentativni (naprimjer, nema podataka za Interspar i Mercator), već su nastali na osnovu zapažanja koje su kupci slali stranici Supermarketi.info.

Vezani članci:

arti-201110070917006 arti-201105140242006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo