Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Kako potrošači ocjenjuju naše supermarkete?

Što kupce najviše nervira kad kupuju u supermarketima? Sudeći po knjizi pohvala i pritužbi koje je prikupila stranica Supermarketi.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Ocijenjena su četiri supermarketa koje su kupci najviše spominjali u svojim komentarima usluge.

Tako su kupci u Konzumu najviše hvalili, ali i najviše kritizirali ljubaznost osoblja, a zanimljivo je da je broj pritužbi duplo veći nego broj pohvala. Uz to, u Konzumu su se kupci najviše žalili na nehigijenu, potom na čekanje u redovima na blagajni, te naposlijetku na nekonzistentnost cijena na policama s onima na blagajni, ili je zaliha robe na akciji premala ili su krivo istaknuti artikli na akciji.

Plodine su također zaradile najviše kritika na račun ljubaznosti zaposlenih, a 'plus' bilježe u općem zadovoljstvu kupaca.

Najbolnija točka Kauflanda je nekonzistentnost cijena na policama s onima na blagajni, ili je zaliha robe na akciji premala ili su pak krivo istaknuti artikli na akciji. No, zaposlenici u Kauflandu su pobrali više pohvala no kritika kupaca.

Problem s cijenama, odnosno zalihama na polici, najviše muči i Lidl. Kritika ima i na ljubaznost zaposlenih i na kvalitetu robe, kao i na redove na blagajni.

Ipak, valja istaknuti da ovi podaci nisu reprezentativni (naprimjer, nema podataka za Interspar i Mercator), već su nastali na osnovu zapažanja koje su kupci slali stranici Supermarketi.info.

Vezani članci:

arti-201110070917006 arti-201105140242006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike