Kako postati najbolji account i kako dobiti najviše od svoje agencije?

U organizaciji Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) u petak, 10. siječnja 2014. održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Suradnja agencije i klijenta.

7.1.2014.
13:33
VOYO logo

Poseban dio predavanja posvetit će kreativnom briefu kao svojevrsnom ugovoru između agencije i klijenta, a polaznici će na treningu dobiti uvid u izvrsne primjere pisanja briefova. Na predavanju će se također govoriti o vođenju timova i kreativnom procesu; o tome što čini izvrsnog vođu i pobjedničke timove; kako dati pozitivan i konstruktivan feedback te kako pomoći klijentu da dobije maksimalnu potporu od svoje agencije.

Najbržem čitatelju koji je prvi točno odgovorio na kviz koji smo objavili u utorak, 7. siječnja podijelili smo 1 kotizaciju za radionicu HOWtoWOW akademije 10. siječnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobitnik: Dario Ivanda

Klikom na OVDJE odgovarali ste na kviz.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pravila nagradnjača saznajte ovdje.

Paul Burns u Zagreb dolazi s 26 godina advertising iskustva od čega je 24 godine proveo u agenciji Saatchi&Saatchi gdje je radio na brojnim kampanjama nagrađivanima za kreativnost i efikasnost. Danas je najnagrađivaniji trening i development profesionalac u marketinškoj industriji.

HOWtoWOW akademija nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo