Kako napraviti kvalitetan televizijski oglas?

U organizaciji Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) u utorak, 5. ožujka 2013.

26.2.2013.
14:24
VOYO logo

Miša Terzić, nagrađivani je redatelj i scenarist, koji je u svojoj bogatoj karijeri surađivao s najvećim agencijama u Hrvatskoj i u regiji na brojnim reklamnim kampanjama. Osim toga, iza sebe ima nekoliko filmova, od kojih je jedan nagrađen Zlatnom palmom u Cannesu, a također se bavi produkcijom video spotova. Miša Terzić iza sebe ima bogat portfelj i veliko znanje koje će rado prenijeti sudionicima HOWtoWoW radionice.

Polaznici HOWtoWOW radionice imat će priliku saznati "tajne zanata" po svim fazama pripreme televizijskog oglasa i unaprijediti svoje vještine - od predprodukcije i pripreme kvalitetnog scenarija, preko produkcije kao ključne točke u kojoj se scenarij pretvara u dobar ili loš proizvod te postprodukcije u kojoj se završni proizvod dotjeruje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HOWtoWOW akademija namijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Roberta Shawa, Rajne Cuculić, Andya Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Miše Terzića.

Sudjelovanje polaznika HOWtoWOW akademije prati se indeksom, a na kraju programa sudionici dobivaju priznanje o završenoj edukaciji. Dosadašnje radionice ocijenjene su iznimno uspješnima od strane polaznika, koji su uz brojna pitanja te aktivnu diskusiju s predavačima uspjeli steći vrijedna nova znanja koja mogu upotrijebiti u svom svakodnevnom radu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/misa-terzic-kako-napraviti-bolji-televizijski-oglas/ ili na http://how-to-wow.hura.hr/o-akademiji/.

Za dodatne informacije: Dialog komunikacije, Ana Tkalec Barić, tel: 01 4557 221, email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko 65% ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo