Inovativni poslovni model za brodogradilišta riječke tvrtke as2con-alveus, čija se osnovna ideja temelji se na eksploataciji broda kao dijela imovine brodogradilišta, uvrštena je među četiri najbolja rješenja na natječaju za inovativne poslovne modele svjetskog tjednika The Economist.
Naime, Economist je u listopadu 2010. raspisao natječaj čiji je glavni kriteriji kod ocjenjivanja bio stupanj inovacije, održivost i utjecaj implementacije poslovnog modela.
''Budući da je osnovna djelatnost tvrtke as2con usko vezana uz brodogradnju, primarni cilj bio nam je pomoći razvoju hrvatske brodogradnje, u čiji potencijal, zbog njene duge tradicije i kvalitete krajnjeg proizvoda, iskreno vjerujemo'', istaknuo je Alan Klanac, direktor riječke tvrtke. U tu svrhu osmišljen je inovativni poslovni model za brodogradilišta ''Brodogradilište usluga: Novi poslovni model za brodogradilišta bez poticaja'', koji je prijavljen na natječaj.
Ušli u Top 8 od 100 prijava
Osnovna ideja prijedloga temelji se na promjeni eksploatacije proizvedenog broda od strane brodogradilišta, ne više kao izvora prihoda, nego kao dijela imovine, što može znatno popraviti njihovu lošu financijsku situaciju.
Nakon prvog eliminacijskog kruga taj je projekt uvršten među Top 8 između više od 100 pristiglih prijava iz cijelog svijeta. Sljedeća faza izbora bila je održavanje intervjua s Alanom Klancem, idejnim začetnikom, nakon čega je projekt uvršten među četiri najbolja.
Predstavljanje projekata i odluka o najboljem održat će se na konferenciji Poslovnih ideja i inovacija na Sveučilištu Berkeley u Kaliforniji od 23. do 24. ožujka 2011. godine. Predstavnici riječkog as2cona branit će ideju ispred članova stručnog povjerenstva po uzoru na TV-show Dragon´s Den, u kojem poduzetnici iznose svoje poslovne ideje kako bi osigurali financijsku podršku od strane potencijalnih investitora.
Najbolji projekt dobit će novčanu nagradu u iznosu od 5.000 dolara, prenosi Banka.hr.
Vezani članak:
arti-201101130422006