Kad te Plodine izbace iz takta

Gospođa Manuela Patačko kaže da će završiti i u bolnici i na sudu zbog trgovačkog lanca Plodine, točnije njihovog centra na zagrebačkom Laništu.

4.8.2010.
17:17
VOYO logo

"Temeljem vaše prijave dana 26. srpnja 2010. godine sanitarni inspektor je obavio ciljani sanitarni nadzor i u predmetnom centru našao mliječne proizvode, ali i druge proizvode isteklog roka trajnosti zbog čega je tvrtka kažnjena, a proizvodi su na neškodljiv način uništeni, čime je i okončan postupak po prijavi", navela je sanitarna inspekcija u dopisu ogorčenoj mušteriji.

arti-201007210131006No, gospođi Patačko to neće biti dovoljno, jer je za sve proizvode primijetila da im je prekoračen rok trajanja tek nakon što ih je konzumirala, kao i njezino dijete. Zbog toga su, navodi, i ona i njeno dijete dobili bolove u trbuhu i dijareju, te se boji da bi mogla završiti u bolnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim toga, kako je ispričala za Danas.hr, prilikom reklamacije jogurta zaposlenici Plodina ponijeli su se prema njoj krajnje nekorektno. Treći pokvareni jogurt otkrila je 24. srpnja. Rok mu je istekao 7. srpnja, a primijetili su da nešto ne valja prilikom večere. Sama nije htjela otići u Plodine reklamirati i poslala je svog zaručnika, a sve zbog epizode koja se dogodila ranije, nakon što je reklamirala proizvod pa ponovno došla u Plodine:

'Optužili su nas za krađu zbog ranije reklamacije!'

"Kad smo ranije kupovali, jedna nas je zaposlenica optužila da smo ukrali nekakvu Cedevitu i na blagajni me napala da joj otvorim torbe. Zaprijetila mi je da neću izaći iz dućana ako to ne učinim i da će zvati policiju, na što sam ja pristala. S obzirom da je dijete bilo sa mnom, otvorila sam joj prvo dječju torbu, koju je sama prekopala, što se može vidjeti i na nadzornoj kameri iznad blagajne. Zatim sam otvorila svoju i pokazala, na što mi se ispričala riječima: 'Ispričavam vam se, ali ste sigurno ukrali i negdje bacili'", tvrdi Patačko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201005240128006"Kasnije smo shvatili da je do toga došlo jer se očito napikirala na nas zato što smo prije negdje mjesec, dva isto kod njih kupili pokvareni jogurt i obavijestili inspekciju. Inspektorica mi je rekla da su zbog mene platili kaznu", navodi ogorčena mušterija trgovačkog centra. Navodi da su joj prilikom pretresa kazali da je "uobičajen postupak da ljudima blagajnice prekopavaju torbe" i da je nemoguće doći do imena poslovođe ili bilo koga od nadređenih.

A evo što nam je kazala da se na kraju dogovorilo s trećim pokvarenim jogurtom.

'Da su se bar ispričali, prihvatili bi i nikom ništa'

"Zaručnik se vratio iz Plodina, u koje je išao po račun koji mu nisu izdali, te je pokušao razgovarati s tzv. šefom, koji se opet nije predstavio. On mu se cijelo vrijeme smijao i rekao mu da lažemo, pred cijelim auditorijem kupaca. Kazao je i da to nisu njihovi proizvodi, što nije istina. Imamo dokaze i račune, sve je plaćeno karticom, a imamo i proizvode. O ispričavanju, zamjeni proizvoda, povratu novca za pokvarene proizvode, što bi svaki normalan trgovac napravio, nije bilo niti govora", tvrdi Patačko. Kaže da bi sve bilo u redu da su ih normalno tretirali, ali sada se osjećaju pokradeno i želi ih vidjeti na sudu.

"Da su nam se ispričali, prihvatili bi i nikom ništa, ali ovakav način odnosa prema kupcima koji su tamo skoro baš svaki dan, da nas tretiraju kao kriminalce, lažove i ne znam što, nije u redu. Poslat ću dopis u sve moguće institucije jer takvi ljudi ne zaslužuju da rade na takvom radnom mjestu, jer nemaju kulturu razgovora, niti ikakve radne i moralne etike", zaključuje Patačko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odgovor na prozivke ogorčenih kupaca od trgovačkog lanca nismo dobili do zaključenja ovog teksta, tjedan dana nakon upita.

Prethodni članci:

arti-201006210057006 arti-201005240128006 arti-201007210131006 arti-201004280395006 arti-201005100151006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo