"Pripremili smo konkretne projekte s najvećim iranskim tvrtkama u željezničkoj industriji. Riječ je o tvrtkama Raja, Mapna, Taamloko i Wagonpars", kazao je po povratku iz Irana stečajni upravitelj TŽV Gredelja Pero Hrkać objasnivši da je riječ o popravku i modernizaciji različitih vrsta lokomotiva i putničkih vagona čija ukupna vrijednost poslova iznosi više od 100 milijuna dolara.
Ništa bez financijske potpore
Kako piše portal Hrvatske gospodarske komore, stečajno-upraviteljski poslovi u Gredelju su završili i krenula je bitka tvrtke u otvorenoj tržišnoj utakmici. U toj utakmici pripremili su se i za iransko tržište. Hrkač ističe da im je u projektima potrebna financijska pratnja HABOR-a odnosno financijsko jamstvo možda i neke druge institucije.
Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović pozvao je sve institucije poput Ministarstva vanjskih poslova, Ministarstva gospodarstva, Ministarstva poduzetništva i HABOR-a da budu učinkovitiji u pomoći pri proboju naših tvrtki na inozemno tržište. "Gospodarska diplomacija mora zaživjeti i mora biti u službi hrvatskoga gospodarstva", dodao je Burilović ističući pritom da je Gredelj prije bio poslovno ograničen zbog utjecaja politike.