Ivica Todorić postaje novi kralj igračaka
Nakon što je Magma, odnosno najvredniji joj brend Turbo limač upao u poslovne probleme, situacija na 400 milijuna kuna teškom hrvatskom tržištu igračaka se promijenila.
Lani je u Konzumu prodaja igračaka porasla za 5 posto, a i u ovoj godini i dalje raste. Iva Balent, izvršna direktorica Agrokorova marketinga, kaže da su očekivanja Konzuma da bi već u 2011. mogao zauzeti i 30 posto tržišta igračkama. U najvećim trgovinama Konzuma i Tiska već su osigurane dodatne police i prostor za igračke.
Asortiman u Konzumovim prodavaonicama proširen je popularnim brandovima kao što su Disney, Hello Kitty, Štrumfovi, Ben 10, Dragon Ball Z, Gormiti, a Konzum je počeo i samostalno uvoziti igračke za koje je procijenjeno da su atraktivne za naše tržište, poput Real Constructiona i Black& Deckera te WOW setova za igru i druženje, piše
Kad jednom smrkne, drugom svane
Tisak je pak krajem 2010. počeo s distribucijom licencnih igračaka, od kojih su im najvažnije impulsne kolektibilne igračke (riječ je o tipu igračaka koji se obično oglašavaju pod geslom 'sakupi ih sve'), s obzirom na to da su kiosci najpogodniji prodajni kanal za prodaju takvih artikala. Otkupili su i prava za prikazivanje crtanih serija
Što pak ove Todorićeve investicije znače za hrvatsko tržište igračaka, najbolje se vidi po oglašavanju u medijima, gdje je već počelo predblagdansko osvajanje najmlađih potrošača. Goranko Fižulić Slobodana VučićevićaDok se , a igračke čekaju u skladištu, zaradit će onaj tko ih drži na policama – sveprisutni Todorić.