Ina iznajmljuje 480 crpki, na ulicu ide 3000 zaposlenih
Ina ima maloprodajnu mrežu koja se sastoji od 430 benzinskih crpki u Hrvatskoj i 50 postaja u BiH.
Na temelju upute izvršnog direktora za trgovinu na malo Ine d.d. Laszla Barthe, direktori poslovnih centara moraju do 1. srpnja ove godine okončati pripreme za program izdvajanja benzinskih tvrtki iz sustava tvrtke i njihova davanja u franšizu.
Prema istim informacijama, Ina bi smanjila broj zaposlenih za 3000 ljudi, piše
Barhta je te upute dao svojim direktorima na sastanku koji je održan u ponedjeljak 1. veljače, a vijest je ubrzo procurila iz Uprave i među zaposlenike na Ininim crpkama.
Ina ima maloprodajnu mrežu koja se sastoji od 430 benzinskih crpki u Hrvatskoj i 50 postaja u BiH. U maloprodajnoj mreži zaposleno je oko 3000 radnika, a izdvajanje crpki iz sastava Ina grupe i prodaja znači formalne otkaze za sve zaposlene.
Prema izvoru
Iz Sektora korporativnih komunikacija poslali su uopćeni odgovor, ali nisu zanijekali takvu mogućnost.
"Ina Industrija nafte d.d. razmatra sve mogućnosti i modele poboljšanja poslovanja uopće, pa tako i poslovanja maloprodaje, no konkretne odluke o tome segmentu nisu donesene", stoji u odgovoru.
Zdenko Mušnjak, tajnik sindikata radnika Ine i društava Ine (Inaš), nije službeno upoznat s naputkom Laszla Barhte.
"Otkad je MOL ušao u vlasničku strukturu Ine kruže glasine o tome, ali zasad nema službenog dokumenta koji bi to potvrdio. Barem mi u Inašu ne znamo za to. Znamo samo za obećanje Laszla Gesztija, predsjednika Uprave Ine, da do 2010. godine neće biti otpuštanja u Ini. Kolektivni pregovori tek trebaju početi. Dio radnika otići će prirodnim odljevom, u mirovinu, a dijelu će se ponuditi poticajne otpremnine", objašnjava Mušnjak.
Prvi put plan je obznanjen davne 1997., a Božo Mikuš, predsjednik Nezavisnog sindikata Ine, rekao je kako je i 2004. takav plan postojao u petogodišnjem Planu poslovanja Ine.
U svibnju 2009. taj je problem aktualiziran zbog mogućnosti da Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja naloži MOL-u prodaju nekih benzinskih crpki zbog nedopuštene koncentracije u maloprodaji, jer MOL ima vlasništvo nad Inom i Tifonom.
Iz Vlade, pak, ne znaju za odluku Ine o davanju crpki u franšizu.
"Nemamo službenu informaciju da je donesena takva odluka i stoga je ne možemo komentirati", kaže se u priopćenju glasnogovornika Zlatka Mehuna, piše
arti-200912220504006 arti-200912090048006
403 Forbidden