Prodaja IKEA Grupe povećala se za 5,9% u odnosu na prošlu poslovnu godinu i u 2014. iznosi 28,7 milijardi eura, djelomično zahvaljujući tome što su se tržišni uvjeti nastavili poboljšavati, najsnažnije u Americi i Kini, a zatim i djelomično u Europi. Najveća prodaja IKEA Grupe zabilježena je u Njemačkoj, SAD-u, Francuskoj, Rusiji i Ujedinjenom Kraljevstvu.
IKEA Grupa u poslovnoj godini 2014. ostvarila je rast tržišnog udjela na gotovo svim tržištima, a otvaranjem robne kuće u Hrvatskoj stupila je na novo tržište. Robna kuća IKEA Zagreb je u prvih deset dana poslovanja, zaključno s 31. kolovozom, zadnjim danom poslovne godine IKEA Grupe, ostvarila promet od 26,6 milijuna kuna.
Prosječno ih posjetilo oko 7.000 osoba
"Prvih pet mjeseci poslovanja robne kuće IKEA Zagreb, kao što smo i očekivali s obzirom na otvorenje, pokazala su visoku stopu zainteresiranosti kupaca i posjetitelja općenito, pa smo prosječno imali oko 7.000 posjetitelja dnevno. Već nakon 142 dana dobili smo i milijuntu posjetiteljicu. Također, izuzetno smo zadovoljni što se naša predviđanja o prometu na razini od oko 60 milijuna eura u prvoj godini poslovanja realiziraju prema planovima te vjerujemo kako ćemo uspješno ostvariti zadane ciljeve za prvu poslovnu godinu, ali i nastaviti unaprjeđivati svoju ponudu i usluge na zadovoljstvo naših posjetitelja", naglasio je Georg Platzer, voditelj robne kuće IKEA Zagreb.
Osim Zagrepčana stižu i Splićani, Slovenci...
Osim Zagrepčana i stanovnika Zagrebačke županije (65%), robnu kuću IKEA Zagreb najviše posjećuju stanovnici Splitsko-dalmatinske županije (4%) te susjedi iz Slovenije (4%), a potom iz BiH (2%) i Srbije (2%).