Još je važnije da spomenuta grupacija izvozi sladolede u tridesetak zemalja Afrike i Azije, najviše na tržišta Saudijske Arabije, Kuvajta, Katara, Bahreina i Omana. Sve to ide u prilog i 30-postotnom rastu prodaje Leda, na čemu, kažu, nikako neće stati.
Arapi vole ekstraslatko
"Već sada traju pregovori i za ulazak na nekoliko novih svjetskih tržišta, za koje se nadamo da ćemo ih uskoro također predstaviti", kazao je predsjednik uprave Leda Dario Vrabec.
Kompanija koja posluje u sastavu Agrokora suradnju s IFFCO grupom započela je lani. Za njih su najprije počeli proizvoditi sladoled King, da bi ove godine proširili ponudu na obiteljski sladoled Quattro koji je, kažu, jako dobro prihvaćen. Doduše, s ponešto drugačijom kombinacijom okusa i s više šećera jer Arapi vole ekstraslatko.
Iz tvornice na zagrebačkom Žitnjaku sladoled se prevozi do Ujedinjenih Arapskih Emirata brodovima iz Rijeke do odredišne luke u Perzijskom zaljevu.
Suradnja s velikim svjetskim kompanijama
Po Vrabecovim riječima, Ledo je među malobrojnim regionalnim kompanijama koje se na matičnim tržištima uspijevaju oduprijeti i najjačim svjetskim konkurentima.
Trećina Ledove proizvodnje završava na dvadesetak stranih tržišta od kojih su najvažnija Mađarska i Slovenija, a potom Norveška i SAD. Ledu su, uz IFFCO grupu, važni partneri i druge velike svjetske kompanije poput američkog Krogera, britanskog Tesca te norveškog Diplom-Is-a.
Ledo je lani ostvario dobit prije oporezivanja u iznosu od 316,7 milijuna kuna, što je rast od 82 posto u odnosu na 2014. godinu. Ukupni prihodi Leda u 2015. od 2,4 milijarde kuna bili su 13,2 posto veći također u odnosu na 2014. godinu.