Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

I bez PDV-a od 25 posto cijene lete u nebo

Skok cijena početkom godine doživjele su prijeko potrebne namirnice poput mlijeka i mliječnih proizvoda.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Supermarketi nisu čekali uvođenje nove stope PDV-a, nego su odmah povisili cijene. Trgovci ne žele javno govoriti, ali ističu da su za dizanje cijena isključivo krivi proizvođači i dobavljači.

Poskupljenje mlijeka podiglo je najveću prašinu zbog činjenice da ova namirnica ima nultu stopu PDV-a, pa će se, kad se uvede PDV od 25 posto, stvoriti privid da mlijeko nije poskupjelo.

Dukat i Vindija još su krajem prošle godine podigli cijene za 30-ak svojih proizvoda, u prosjeku za tri posto, među kojima su jogurt u čašici, kiselo vrhnje, vrhnje za kuhanje, maslac, Dukatela, svježi sir, polutvrdi sirevi i svježe mlijeko u tetrapaku. Cijene trajnog mlijeka i svježeg u PET ambalaži nisu povećavali, kao ni jogurte u pakovanju od litre, voćne jogurte i deserte. U Dukatu su povećanje cijena obrazložili poskupljenjem ulaznih sirovina i repromaterijala, a na pitanje zašto onda nije poskupjelo i trajno mlijeko, odgovorili su da je riječ o socijalnoj kategoriji te da su taj trošak amortizirali iz vlastitih sredstava.

I Kraš diže cijene

Kako od trgovaca doznaje Novi list , od 1. siječnja ove godine Meggle je na 20 svojih artikala, uglavnom sličnih kao Dukat i Vindija, digao cijene prosječno za pet posto. Zdenka je od prvog dana ove godine digla cijene na čak 32 svoja proizvoda u prosjeku za osam posto, a Zvijezda, koja je distributer Zotta, na devet artikala povisila je cijene za 14 posto, među kojima je jogurt Jogobella klasik i mliječni desert Monte. No to nije sve. Nova poskupljenja tek slijede, a PDV-a od 25 posto još nema na vidiku. Kraš je najavio novi cjenik od 1. veljače, kad će cijene njegovih proizvoda biti skuplje za prosječno četiri do devet posto.

Ostaje pitanje – što će biti nakon uvođenja PDV-a od 25 posto?

Od 1. veljače skok cijena od četiri posto trgovcima je najavio i dobavljač brenda Nivea, zatim Henckel koji distribuira šampone i dezodoranse najavio je veće cijene ovih proizvoda za čak osam posto, a B&G, dobavljač deterdženta Ariel, omekšivača Lenor i pelena Pampers najavio je dizanje cijena od čak 10 posto. Poskupjeli su još neki drogerijski i suhomesnati proizvodi, a trgovci kažu kako je vrlo realno očekivati da će im i mnogi drugi dobavljači uskoro dostaviti novi cjenik za veljaču.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike