Najuspješnije hrvatske agencije su Bruketa&Žinić OM, Imago, McCann Erickson, UNEX MPG i Grey Wordwide Zagreb, dok su kod oglašivača najbolje pozicije pripale Tele2, Vipnetu, Podravci i Raiffeisen banci. Najučinkovitiji hrvatski brendovi na Effie indeksu učinkovitosti su Tele2 i Studenac, a slijede ih Raiffeisen banka i Tomato.
Za ljestvicu globalnog Effie indeksa bili su uvršteni svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja u periodu od 13. lipnja 2011. do 12. lipnja 2012., a indeks je sačinjen od preko 2000 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskim Effie natjecanjima, zbog čega su Effie nagrade još vrjednije za prijavitelje. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com.
Četvrto hrvatsko Effie natjecanje organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije, a proglašenje dobitnika održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom svibnja iduće godine. U dosadašnja tri izdanja Effie natjecanja u Hrvatskoj sudjelovale su stotine oglašivača i marketinških agencija, a dodijeljene su ukupno 44 nagrade.
Na Croatia Effie 2013. natjecanju mogu sudjelovati svi marketinški radovi i kampanje domaćih agencija i oglašivača realizirane u Hrvatskoj u razdoblju od 1. siječnja 2011. do 30. rujna 2012., a prijave radova moguće su do 31. ožujka 2013. Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.danikomunikacija.com