Hrvatima nije problem dati 600 eura za mobitel

Grube statistike govore da se u Hrvatskoj na promet preko mobitela potroši oko milijarda eura.

22.3.2010.
11:15
VOYO logo

Potkraj prošlog tjedna HTC, jedan od lidera u proizvodnji smartphonesa, odnosno pametnih telefona, prvi put je predstavio svoju kompaniju hrvatskom tržištu, te su za svoje proizvode konačno odabrali službenog distributera s obzirom na to da su se do sada prodavali preko hrvatskih operatera.

U HTC-u su u posljednjih godinu dana znatno povećali prodaju svojih mobitela u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To se poklapa i sa svjetskim trendom, koji je za prošlu godinu zabilježio čak 30-postotni rast prodaje pametnih telefona, dok je prodaja mobitela pala oko dva posto.

"Naravno da nismo slučajno došli u Hrvatsku baš sada. Istražili smo mogućnosti i tržište i zato smo došli, a i našli smo dobre partnere. Naši su telefoni skupi i da bismo uspjeli prodati mobitele koji koštaju 500-600 eura, morali smo se dobro pripremiti. U Hrvatskoj živi 4,5 milijuna ljudi, i tu je prodano 300.000 smartphonesa, što je za nas fenomenalan pokazatelj. Nadalje, Hrvati vole puno funkcija na svojim telefonima, vole lijepe mobitele, a i vole ih kupovati. Zato naša očekivanja i jesu velika, pa smatram da ćemo imati sjajan odaziv. Naš konačni cilj je da budemo treći proizvođač na ovom tržištu", kaže Nikitas Glykas, direktor HTC-a za jugoistočnu Europu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mobilna industrija voli navike hrvatskih potrošača kada su u pitanju gadgeti, na kojima najmanje štedimo.

Glykas posebno ističe podatak o broju mobitela u Hrvatskoj, koji je u prosjeku veći nego u većini zemalja.

"U Hrvatskoj vas, dakle, ima 4,5 milijuna, a u upotrebi je oko 6,5 milijuna mobitela. To je puno više od europskog prosjeka i pretpostavljam da ovdje ima puno potencijalnih kupaca mobitela. Moj dojam za Hrvatsku je da vi zaista trošite novac na mobitele, a to je za nas dobro jer smo fokusirani na inovacije, dizajn i kvalitetu", nastavlja Glykas.

Sjajne rezultate koje je industrija pametnih telefona postigla prošle godine Glykas vidi u činjenici da su potrebe korisnika takve da im više nije dovoljno samo razgovarati i poslati SMS, nego žele surfati internetom, biti stalno na mailu i društvenim mrežama, piše Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201003180478006 arti-201002280057006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo