Kako piše srbijanski Press, preuzimanjem Droge Kolinske Emil Tedeschi je preuzeo čak tri srbijanske kompanije, 'Soko Štark', 'Grand prom' i 'Palanački kiseljak', koje su već neko vrijeme bile u vlasništvu Droge.
Direktorica korporativnih komunikacija Atlantic Grupe Gabrijela Kasapović za Press je izjavila kako očekuje da će srbijanski brendovi sada imati bolju prolaznost na hrvatskom tržištu.
"Ti proizvodi su i sada prisutni u Hrvatskoj, ali je činjenica da ih ne možete naći na velikom broju prodajnih mjesta. Smatramo da je tu veći problem u distribuciji, a Atlantic grupa je vodeći distributer u čitavoj regiji", kazala je Kasapović dodajući da se nada da će se sada 'smoki' i 'bananica' bolje prodavati u Hrvatskoj.
"Imamo velika očekivanja da će hrvatski kupci kupovati te brendove. 'Smoki' je brend koji ima mnogo više potencijala nego što se to uspjelo pokazati i realizirati na hrvatskom tržištu", izjavila je Kasapović.
Prethodni članci:
arti-201007010452006 arti-201006300833006