Jedna čitateljica primila je opomenu svega dan-dva nakon dospjeća plaćanja računa za siječanj, iako joj ukupni iznos preostao za plaćanje iz prosinca i račun za siječanj iznose oko 350 kuna, piše Novi list.
Poslali opomene na tisuće adresa
"Inače uredno plaćamo račune, dogodi se da zakasnimo dan-dva, ali dosad nismo odmah dobivali opomene. Radi se o manjem dijelu računa za prosinac i računu za siječanj, koje smo u međuvremenu platili, ali nikad dosad nismo za tako nešto dobili opomenu. Nazvala sam službu za korisnike HEP Elektroprimorja gdje mi je rečeno da su slične opomene poslali na tisuće adresa u županiji", kaže Riječanka.
Opomene šalju čim dug prijeđe iznos 300 kuna
U Elektroprimorju potvrđuju da su od 1. siječnja ove godine postrožili kriterije za slanje opomena, pa ih sada šalju čim dug prijeđe iznos od 300 kuna i obuhvaća razdoblje od najmanje dva mjeseca.
Stroži kriteriji zbog malog pomaka u naplati
Direktor Elektroprimorja Vitomir Komen ipak ističe da u slučajevima poput navedenog čitateljice s Pećina ubuduće HEP neće automatski slati opomene.
"Događa se da ljudi plate približan iznos uobičajenog mjesečnog računa, te im u odnosu na stvarnu potrošnju ostane nekoliko kuna duga iz prethodnog mjeseca, a kada se tome pribroji račun za tekući mjesec, ukupni iznos prijeđe 300 kuna, te se automatski šalje opomena. Sustav ćemo u tom dijelu korigirati, budući da je riječ o korisnicima koji zapravo uredno podmiruju račune, kako ih ne bismo nepotrebno uznemiravali opomenama", kaže Komen.
Stroži kriteriji za slanje opomena uvedeni su, ističe, jer unatoč svim naporima, nije ostvaren pomak u naplati tijekom prošle godine.