Najnovije istraživanje kvalitete - QUDAL - QUality meDAL (www.qudal.hr) iz siječnja 2013. pokazuje da hrvatski potrošači i dalje smatraju Intersport uvjerljivo vodećim hrvatskim lancem trgovina za prodaju sportske opreme, sportske obuće i sportske odjeće.
Ispitanicima je u ovom istraživanju za ovu kategoriju postavljeno sljedeće pitanje: "Navedite molimo lanac trgovina sportskom opremom, sportskom obućom i sportskom odjećom koji u Hrvatskoj, po vašem osobnom iskustvu, nudi najvišu razinu kvalitete robe i usluga?"
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovo pitanje.
Najviše ispitanika na ovo je pitanje odgovorilo: Intersport.
Podsjećamo da je Intersport najveći broj glasova ispitanika osvojio i u istraživanju Best Buy Award 2012/2013 iz rujna 2012. u kojem se mjerilo iskustvo, zadovoljstvo i percepcija potrošača o ponuđačima najboljeg omjera cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.
I tada je Intersport osvojio uvjerljivo najveći broj glasova ispitanika u kategoriji "Lanac trgovina sportskom opremom, sportskom obućom i sportskom odjećom."
Ovim najnovijim istraživanjima potvrđena je vodeća pozicija Intersporta na tržištu kada je riječ o ponudi najviše razine kvalitete i najboljeg omjera cijene i kvalitete u kategoriji lanaca trgovinama koji nude sportsku opremu, sportsku odjeću i sportsku obuću na hrvatskom tržištu.
Intersport je naime osvojio prva mjesta (najveći broj glasova ispitanika) i u Best Buy Award istraživanju iz 2010. godine za istu kategoriju, kao i u istraživanju QUDAL iz rujna 2011. godine.
Istraživanja QUDAL - QUality meDAL i Best Buy Award provode se u potpunosti u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Istraživanja Best Buy Award 2012/2013 i QUDAL - QUality meDAL 2013/2014 provela je švicarska kuća ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku od 1.200 ispitanika, korisnika interneta u Hrvatskoj, CAWI - DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udjele, posjećenost ili snagu branda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika (potrošača u Hrvatskoj) kvalitetom usluge i ponude na tržištu.