DVOJICA PRIJATELJA UNOVČILA SVOJU LJUBAV PREMA AUTOMOBILIMA: /

Pokrenuli tvrtku i šire se europskim tržištem

Image
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
2.4.2017.
12:29
Nedim Grabovica/Klix.ba
VOYO logo

Koola Smart CRM jedna je od najuspješnijih startup tvrtki u Bosni i Hercegovini, a riječ je o platformi koja povezuje autokuće s klijentima predstavljajući im mogućnosti usluga, što autokućama i kupcima osigurava uzajamnu lojalnost i povjerenje.

Tvrtku su lani u svibnju osnovali Sergio Ermacora i Bruno Omerović i ubrzo nakon toga ugledni ABC Accelerator svrstao ju je među 10 najperspektivnijih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S idejom dvojice prijatelja autokuće imaju pristup informacijama o stanju u automobilima svojih klijenata, kao što je bežična dijagnostika, praćenje vozila ukoliko se dogodi greška, dijagnosticiranje problema...

Softver funkcionira pomoću uređaja OBD2, koji se priključi u automobil, nakon čega šalje podatke u platformu, koja ih obrađuje i u konačnici daje jasnu sliku o stanju automobila, piše Klix.ba

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvo im skresali krila, a potom ih vinuli u oblake

Danas perspektivna tvrtka u početku nije tako izgledala. Točnije, dvojici prijatelja na konferenciji s inozemnim ulagačima Podium u Mariboru rečeno je kako neće uspjeti jer u regiji nema pristupa kapitalu. No, oni su tada svoju prvotnu ideju izmijenili i oduševili brojne.

Osnovali su tvrtku i dobili "vjetar u leđa". Četiri mjeseca kasnije jedan od najboljih europskih akceleratora ABC Accelerator rangirao je Koolau u top 10 najperspektivnijih startup kompanija, pa se dio tima vratio u Ljubljanu i nastavili rad, a potom je uslijedio poziv u SanFrancisco i susret s ulagačima.

Ipak korijeni današnje tvrtke sežu još daleko u prošlost, u dugogodišnju ljubav prema automobilima. Primjerice, Omerović je promijenio dosad čak 40 automobila i u vožnji shvatio da ni jedan nije bio, kako kaže, ''connected car''.

Danas veli da uz pomoć njihove tvrtke autokuće imaju mogućnost brze reakcije u slučaju kvara automobila i time si zadržavaju klijente i nakon "garancijskog roka"., dok autokuće prosječno gube i 70 posto klijenata nakon tog roka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvojac je u početku paralelno radio u drugim tvrtkama i zarađeno ulagao u svoj projekt. No, već u prvih pola godine uspjeli su privući ulagače što im je bilo dovoljno za daljnji rad.

Dvojac trenutno djeluje na BH tržištu, ali je zakoračio i na europsko. Već su uz pomoć mentora iz ABC Akceleratora iz Ljubljane ostvarili suradnju sa slovenskim autokućama, a trenutno rade i s 24 autokuće u Evropi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo