DVA IZVRSNA SAVJETA: /

Želite li zaraditi milijune, bilo bi pametno da pročitate ovo

Image
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Tko od nas nije maštao o tome da zaradi milijune? Milijun kuna ne bi bilo loše za početak, milijun dolara zvuči još bolje.

3.10.2015.
12:05
Igor Kralj/PIXSELL
VOYO logo

Ako krećete u posao bez značajnijeg kapitala, trebate znati da je zaraditi milijun dolara lakše nego što se misli. Riječ je o tome da trebate prodati 100 proizvoda uz maržu od 10.000 dolara ili tisuću predmeta s maržom od 1000 dolara ili 10.000 artikala uz maržu od 100 dolara. Kako ćete u tome uspjeti? Uz pomoć dobre prodaje i marketinga. Evo njegova dva načina da uz malo troškova za start-up zaradite milijun dolara.

Image
AMBICIOZNI HRVATI: /

Čak 87 posto građana želi u poduzetnike jer žele raditi za sebe

Image
AMBICIOZNI HRVATI: /

Čak 87 posto građana želi u poduzetnike jer žele raditi za sebe

1. Posrednička prodaja (drop-shipping)

Morate pronaći svoju nišu, proizvod koji ima visoku maržu i dobavljača tog proizvoda koji je voljan slati proizvod na kupčevu adresu. To nije lako - ono što se dobro prodaje već je u prodaji i marže su male. Vaš je posao da napravite website koji će nalaziti kupce i posluživati ih. Ne morate biti web dizajner, postoje tisuće alata uz pomoć kojih ćete dobiti profesionalni dizajne svoje stranice. Možete koristiti i već postojeće platforme, poput eBaya.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljepota ove metode je da ne morate skladištiti ili čak uopće i dotaknuti proizvod koji prodajete. Kad mušterija naruči, primjerice, drveni okvir za sliku za 100 dolara od vas, šaljete narudžbu svome dobavljaču koji od vas uzima, primjerice, 13 dolara kao nabavnu cijenu, te poštom šalje okvir kupcu. Vaš je profit od 87 dolara. Taj novac možete koristiti da se oglašavate na Googleu ili Facebooku primjerice. Recimo da vas reklama i operativni troškovi dođu sedam dolara po prodanom okviru, vaš je neto profit 80 dolara po komadu. Morate ih prodati 12.500 da biste zaradili milijun dolara.

Image
Foto: Thinkstock

Velik je problem pronaći naći dobre dobavljače koji dopuštaju dobru maržu. Vaša sposobnost da pronađete prave dobavljače i dobru cijenu je ono što će vas izdignuti iznad ostalih. To je rigorozan i dugotrajan posao kroz koji ne želite prolaziti dok niste sigurni da je vaša niša isplativa (dakle, kad pronađete svoju nišu, svoj proizvod i tržište za njega i počnete prodavati uz razumni trošak marketinga, nije problem ako niste odmah profitabilni, možete kasnije pronaći boljeg dobavljača). Za početak počnite s posrednikom, platformom koja okuplja proizvođače. Pinelli preporučuje SaleHoo, ali ima i drugih. (Nemojte plaćati nikakve članarine ili godišnje naknade za mogućnost naručivanja od dobavljača. Internet je pun prevara.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pokušajte. Drop shipping je odličan jer nije potrebno puno novca da biste s njim krenuli. Zapamtite, pronađite nišu i gradite dalje, piše Pinelli.

Image
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

2. Prodavanje znanja

Jeste li stručnjak u nekom određenom području? Znate li nešto što su drugi voljni platiti? Primjerice, ako ste uspjeli skinuti 50 kilograma, vjerojatno je da imate informacije koje bi drugi bili voljni platiti. Ako ste istrčali neki poznati maraton, ljudi bi mogli platiti za znanje koje ste pritom sakupili. Što možete naučiti druge? To može biti gotovo pa bilo što. Osim toga, čak ne morate ni sami pisati o tome. Možete snimiti video s uputama ili platiti nekome da napiše knjigu za vas, piše Pinelli.

"Recimo da napišemo knjigu, vodič od 300 stranica za ulazak u svijet investicijskog bankarstva, zajedno s vježbenicom s tisuću pitanja kakva postavljaju na razgovorima za posao i prodamo je za 319 dolara (da ljudi ĆE platiti toliko). Nudimo povrat novca, ali kako je riječ o kvalitetnoj knjizi ne moramo o tome brinuti. Prodaja tog vodiča putem Googlea ili Facebooka košta 19 dolara po primjerku. Neto profit je 300 dolara po knjizi, dakle moramo prodati 3334 knjige. I to je to", kaže Pinelli i podsjeća da je za obje metode nužan visoko kvalitetan proizvod i ODLIČAN MARKETING. Uzmite si vremena, istražite potražnju, dobavljače, kanale za marketing i pronađite svoju nišu. Ne oklijevajte, zaključuje.

Image
Foto: Thinkstock

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo