Naime, oko 50 direktora najvećih kompanija iz Njemačke i Francuske u utorak će na stranicama francuskih i njemačkih dnevnih listova plaćenim reklamama pozvati na podršku euru, prenosi agencija Tanjug.
Među sudionicima ovog reklamnog projekta su predsjednik ThyssenKruppa Gerhard Cromme, direktor Siemensa Peter Löscher, direktor Daimlera Dieter Zetsche itd...
"Apeliramo na političare da poduzmu sve što mogu kako bi osigurali stabilnost i konkurentnost europske valute. Ona je osnova budućeg blagostanja Europe", ističe se u nacrtu teksta reklame za spas eura, u kojoj se zajedničku valutu naziva "pokretačem u otvaranju novih radnih mjesta i garancijom blagostanja Europljana".
Također, u kampanji se napominje da dužnička kriza "prijeti uništenjem svega što je stvoreno", zbog čega je neophodna što hitnija pomoć zemljama koje su već upale u dužničku zamku. "Cijena povratka u stabilno financijsko stanje je visoka, ali Europska unija i naša zajednička valuta bez dvoumljenja zaslužuje takva ulaganja", poručuju direktori u reklamnoj kampanji, koja završava u patetičnom tonu: "Euro je simbol današnje Europe. Njegova propast imat će kobne posljedice za kontinent". Agencija Tanjug piše i da analitičari ne pamte neke primjere kada su poduzetnici organizirano reklamirali neku valutu, ali smatraju da će efekti takve akcije biti ograničeni.
Vezani članci:
arti-201105260129006 arti-201106160087006 arti-201101200126006 arti-201101270320006