Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Donedavno nije mogao naći posao, a sada je težak 20 milijardi dolara!

Jack Ma, osnivač Alibabe, u Kini je popularan kao rock zvijezda. Dok ne tako davno još nije mogao pronaći posao, danas njegova firma osvaja burzu i Wall Street.

Uspjeh Jacka Maa odvija se na način koji zaustavlja dah. Deutsche Welle donosi priču o ovom 49-godišnjaku, koji je danas jedan od najbogatijih ljudi u Kini s bogatstvom koje se procjenjuje na više od 20 milijardi dolara.

Životni put Jacka Maa bio je pun prepreka. Kako pišu kineski mediji, on je dva puta padao na prijemnom ispitu na Pedagoškoj visokoj školi, prije nego 1988. konačno ipak primljen. Pronaći neki posao, bilo je u njegovom slučaju jednako teško. Navodno ga kao menadžera nisu željeli ni u fast food lancu Kentucky Fried Chicken (KFC).

No, iako nije raspolagao dovoljnim tehničkim znanjima a ni iskustvom vođenja nekog poduzeća, ovaj učitelj engleskog jezika osnovao je svoju tvrtku 1999. godine – u malom stanu u Hanhzhou na istoku Kine, gdje se i danas nalazi njezino sjedište.

Konkurencija nije pametnija

“Naša se konkurencija nalazi u Silicon Valleyu a ne u Kini. Oni nisu ništa pametniji od nas”, kaže Jack Ma u jednom dokumentarnom filmu snimljenom o njemu u kojem se vidi kako je uporno hrabrio i motivirao sebe i svoje suradnike. Slavu je stekao u trenutku kada je iz Kine uspio potisnuti najvećeg konkurenta – firmu Ebay.

Jack Ma je neka vrsta “duhovnog oca” Alibabe; on je vizionar koji koristi svaku priliku a njegovi trgovački talenti su u međuvremenu postali legendarnima. Popularan je i slavljen kao neka pop zvijezda. U poduzeću, kako pišu kineski mediji, vlada gotovo religiozna atmosfera kojoj je u svakom slučaju pridonio on sam, svojom karizmom ali i ekscentričnim nastupima. Hvaljena i slavna je i njegova sposobnost uvjeravanja – on navodno može prodati sve, čak i ono što još niti ne postoji.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr