Čudo od firme - duplaju prihod svake godine, najbolji su poslodavac i zapošljavaju!
iSTUDIO je u protekle četiri godine od svoga osnutka uspio postati najuspješnija hrvatska i jedna od vodećih regionalnih agencija za digitalni marketing.
Primarno se bave Facebookom, ali osim što razvijaju kvalitetne proizvode za svoje klijente, rade i vlastite projekte. Još 2012. godine dobili su značku Facebooka kao "Preferred Marketing Developer", što je titula koju ima svega 200-tinjak agencija u svijetu, a u regiji samo iSTUDIO. 2013. godine agencija je postala i certificirani Google Analytics partner.
Prošla 2013. godina bila je izrazito uspješna za tvrtku - od slovenskog fonda RSG Capital dobili su investiciju u iznosu od milijun eura, što je valjda najveće ulaganje u jednu IT tvrtku u Hrvatskoj, a krajem godine portal Moj Posao proglasio ih je za najboljeg poslodavca po izboru zaposlenika, u kategoriji malih poduzeća. Doduše, iSTUDIO više i nije tako mali, već sada zapošljava 60-ak ljudi, a nedavno je najavio i zapošljavanje novih 20 ljudi, ali i širenje u regiji, pa su tako oglasili i natječaj za radna mjesta u Beogradu. Sve je to bio razlog da porazgovaramo s jednim od dvojjice osnivača iSTUDIJA, Danielom Ackermannom (koji je u posao ušao sa svojim nekadašnjim školskim rivalom, Tomislavom Grubišićem).
Ackermann je najavio da će ova, 2014. godina biti važna za tvrtku, pa smo ga upitali zašto. Više je razloga zašto će nam baš ova godina biti posebno velika i važna. Prema trenutnom stanju iz siječnja možemo reći da nam je godina počela i više nego uspješno. Prvi puta bilježimo pozitivne poslovne rezultate u siječnju, iako je on uvijek bio poznat kao najslabiji mjesec po prihodima u godini. Nastavljamo u istome tonu jer i za veljaču i ožujak imamo optimistične prognoze.
Još su dvije stvari zbog kojih smo svi jako uzbuđeni. Početkom godine idemo u rebranding. Na ovu odluku smo se odlučili iz više razloga. Kada smo Tomislav i ja osnovali firmu, nismo ni sanjali da ćemo u četiri godine imati firmu sa 60 zaposlenih. Tada naprosto nismo razmišljali toliko dugoročno i tokom prošle godine smo se počeli susretati s nekim problemima. Tu bih kao primjer naveo dvije stvari, istudio.hr domenu te samo ime iSTUDIO. Kako smo sve više i više prisutni na inozemnom tržištu bitno nam je da imamo .com domenu kako nas klijenti ne bi krivo percipirali. Također, ima mnogo firmi u svijetu koje se zovu iSTUDIO. Prodaja televizora, mobitela, sustavi za pronalaženje hostesa samo su neki od primjera inozemnih firmi koje nose isto ime kao i mi. Sigurni smo da će nam novo ime omogućiti i jedno i drugo te da će nas još dodatno izdvojiti od drugih. Osim rebrandinga, planiramo značajniju internacionalnu ekspanziju. Do sada smo bili regionalna kompanija sa cca. 70 % prihoda iz zemalja s područja Hrvatske, Srbije i BiH. Sada želimo ići korak dalje i spremni smo postati prava europska ili svjetska firma gdje će regija biti samo mali segment. Trenutno smo u nekoliko pregovora od kojih je jedan u završnoj fazi, no mogu najaviti kako postoji šansa da ćemo do kraja 2014. godine otvoriti čak tri nova ureda. Uz to naravno dolaze i mnoga nova zapošljavanja što nas dodatno još više veseli.
Netipična priča
Netipično za našu zemlju, priča o iSTUDIJU je priča o uspjehu. Možete li opisati razvoj vaše tvrtke?
Počeli smo 2009. godine kao prva
Kasnije smo vidjeli da ima firmi koje su počele i ranije od nas, no naprosto tada nisu bile dovoljno zapažene. Facebook je bio odlična platforma koja je bila potpuno neiskorištena što nam je omogućilo vrlo brzi rast. Brzo smo došli do broja od 10 do 20 zaposlenih te primijetili kako je u regiji svijest o važnosti
Zaključili smo kako je Hrvatska najrazvijenija zemlja u smislu
Osim usluga, praktički od početka smo počeli ulagati u tehnologiju i nove proizvode. Prvo smo počeli razvijati mediatoolkit.com, alat koji pomaže novinarima pronaći najzanimljiviji sadržaj u stvarnom vremenu na cijelom svijetu. Uz ovaj alat novinari imaju garanciju da će prije svih dobiti najjače vijesti i priliku da prvi o tome obavijeste svoje korisnike. Razvili smo i socialnumbers.com, alat koji pokazuje kvalitetu Facebook stranica, dostupan je u preko 100 zemalja i koriste ga tisuće stručnjaka diljem svijeta. Treći proizvod koji smo lansirali je socialpuzzle.com, alat koji omogućuje izradu jednostavnih Facebook aplikacija. Svi ti proizvodi su nam pomogli u bržoj ekspanziji, dali nam prednost naspram konkurencije i osigurali da dođemo do klijenata i partnera ne samo u regiji, već po cijeloj Europi pa i svijetu.
Danas iSTUDIO čine mladi visokoobrazovani stručnjaci, rastemo godišnje cca. 100 % u prihodima i nadamo se kako će taj trend i dalje se nastaviti.
U čemu je tajna? Što mislite da je glavni razlog rasta i ekspanzije? Kontinuirano investiranje i usavršavanje. Krenuli smo kao studenti s kapitalom od 20.000 kuna, no svu zaradu smo uvijek investirali u nove ljude, nove proizvode i nove mogućnosti. I sada, četiri godine nakon otvaranja firme, kada firma broji 60 ljudi, najvažnije nam je da ulažemo konstantno u ljude i njihov razvoj. Nismo nikada željeli stati, nismo željeli biti zadovoljni s onim što imamo već želimo stvoriti veću i još jaču priču. Želimo napraviti svjetsku tehnološku firmu i pokazati da iako smo mladi i dolazimo s relativno nerazvijenih tržišta, možemo to napraviti.
Počeli ste kao
"To mi se više neće dogoditi"
Što to znači? Sa svakim klijentom probat ćemo definirati cilj i njegovu vrijednost (npr. ispunjenje kontakt forme vrijedi 1€). Idući korak je pokrenuti oglašavanja, a za svaki kanal mjeriti koliko smo potrošili i kakav rezultat smo ostvarili (npr. 100 kontakt formi vrijednosti 100 €). Cilj nam je izračunati omjer za svaku kampanju uloženog i dobivenoga i to napraviti na transparentan način. Dakle, pokazati samom klijentu koji je stvarni rezultat. Bez obzira na uspješnost kampanje, cilj je ukazati na takve stvari što prije i znati u pravom trenutku usmjeriti trud i novac u kampanje koje će imati smisla.
U
To je suština
Nedavno ste dobili i titulu najboljeg poslodavca u svojoj kategoriji, kako ste zaslužili to i zašto vam je to važno?
Ljudi su najveća snaga naše firme i iznimno mnogo ulažemo u njih. Svaki tjedan imamo edukacije, redovito imamo teambuildinge sa zaposlenima i trudimo se osigurati jako dobre radne uvjete. Također, svakome nastojimo definirati ciljeve, čijim ostvarenjem može svaki pojedinac napredovati i financijski i pozicijom. Stvarno se trudimo, jako slušamo