Dva puta tjedno svoje proizvode šalju u BMW i VW

U gospodarskom crnilu Vukovarsko-srijemske županije koja je na dnu ljestvice razvijenosti i prema svim pokazateljima uvelike zaostaje za prosjekom RH, svijetli primjeri dolaze iz županjske Posavine.

27.11.2013.
11:20
VOYO logo

Tvrtke Nexus i Multinorm iz Cerne uspješno odolijevaju krizi. Profilirale su se kao jedne od najuspješnijih izvoznika u kategoriji malih tvrtki, za što je Nexus prije četiri godine nagrađen i Zlatnom kunom, piše Glas Slavonije.

Čak 99 posto svojih proizvoda izvozi najvećim svjetskim proizvođačima automobila poput BMW-a i VW-a. Tvrtku Multinorm osnovali su 1998. godine Milan Magdić iz Cerne, koji je dio radnog vijeka proveo kao konstruktor u BMW-u i njegov sin Alen, a svoje su dugogodišnje znanje i iskustvo stečeno u Njemačkoj odlučili prenijeti u Hrvatsku i stvoriti konstrukcijsko-tehnološki centar na europskoj razini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Moderna i uspješna tvrtka

Krenuli su s uvozom i prodajom aluminijskih ljestava i skela, a djelatnost je ubrzo proširena na konstruiranje alata, naprava i specijalnih strojeva za automobilsku industriju. Dvije godine kasnije osnovan je Nexus koji se bavi strojnom obradom metala i proizvodnjom dijelova za strojeve za zavarivanje, automata i robota koji se koriste u autoindustriji. Obje tvrtke zapošljavaju 160 radnika, a osim kadrovskog potencijala, odlično su tehnički opremljenje sofisticiranom kompjutorskom opremom, CNC strojevima i u radu primjenjuju najsuvremeniju tehnologiju.

Nova zapošljavanja

Vlasnicima nije bilo nimalo lako pronaći put i zauzeti mjesto na zahtjevom tržištu, dokazati se i nametnuti vodećim proizvođačima automobila koji rade samo s najboljima. Čak deset godina čekali su dobivanje dobavljačkog broja, što je preduvjet za izravnu suradnju sa svjetski poznatim tvrtkama poput BMW-a i VW-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je pogodila i autoindustriju, u Multinormu i Nexusu krize nema kao ni otpuštanja ljudi, a u planu je i otvaranje novih radnih mjesta. Krizu su, kažu, iskoristili da postanu još bolji i konkurentniji. Snizili su svoje cijene, a za pojedine proizvode radili i na pozitivnoj nuli, samo da zadrže kupce i zato nisu gubili poslove.

Cijeli članak možete pogledati http://www.glas-slavonije.hr/217832/4/Ceranci-svoje-proizvode-dva-puta-tjedno-salju-u-BMW-i-VW.

Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.

Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pišite nam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo