‘NISMO ZNALI U ŠTO SE UPUŠTAMO’: New York Times objavio priču o UberBOATU u Hrvatskoj. Evo što kažu
Brojke pokazuju kako je Uber značajno pridonio razvoju hrvatskog turizma, što potvrđuje i podatak da je čak 115 tisuća turista koristilo Uber u Hrvatskoj. Njih čak 91 posto postojeći su korisnici Ubera u svojim zemljama što je potvrda da inozemni turisti očekuju Uber kao dio turističke ponude u Hrvatskoj.
Među turistima koji su koristili Uber tijekom svog boravka u Hrvatskoj, njih više od 25 posto dolazi iz Velike Britanije, zatim slijede turisti iz SAD-a (17,37%), Francuske (8,55%) i Australije (6,63%). Više od 62 posto ukupnog broja Uberovih korisnika dolazi iz inozemstva, a gotovo 38 posto korisnika je iz Hrvatske, priopćili su iz Ubera.
"Drago nam je što nakon vrlo intenzivnog i radnog ljeta imamo rezultate koji pokazuju da je Uber važna stavka turističke ponude u Hrvatskoj. Ove smo godine proširili Uberovu uslugu diljem Dalmacije, odnosno omogućili smo korištenje Uber aplikacije od Novalje sve do Dubrovnika, međutim nismo stali tamo. Uber smo pokrenuli i u Rijeci, a uslugom UberBOAT smo omogućili brojnim turistima da na puno jednostavniji način putuju s kopna do naših otoka", istaknuo je Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu.
Svjetska premijera usluge UberBOAT u Hrvatskoj izazvala je velik interes stranih turista i medija, među kojima je čak 45 posto korisnika iz SAD-a, 20 posto iz zemalja Europske Unije te isto toliko iz ostalih zemalja poput Južne Amerike, Južne Afrike te Kine.
Čak 82 posto ispitanika preporučilo bi UberBOAT te planiraju koristiti uslugu ubuduće. Gotovo 60 posto ispitanika istaknulo je kako je fleksibilnost glavni razlog zbog kojeg su se odlučili na UberBOAT, a čak 65 posto ispitanika odlučilo se za UberBOAT jer je to inovativna usluga koja unosi raznolikost i kvalitetu u hrvatsku turističku ponudu.