Bruketa&Žinić OM, jedna od najnagrađivanijih reklamnih agencija u jugoistočnoj Europi, ovih je dana dobila nove potvrde za svoj kreativni rad – i to na čak tri kontinenta za tri različita projekta. Logotip Kluba prijatelja SOS dječjeg sela Hrvatska našao se među 50 najboljih na svijetu. U konkurenciji je bilo više od 4 tisuće prijavljenih logotipa iz 60 zemalja.
Na European Design Awardsu u Vilniusu Bruketa&Žinić OM nagrađeni su pak srebrom za projekt Iznad očekivanja, odnosno godišnje izvješće Adris grupe, za koje se nagrada temelji na suradnji 14 prestižnih stručnih časopisa, među kojima su Design Week (Velika Britanija), Novum (Njemačka), Étapes: (Francuska) i KAK (Rusija).
Na International Design Awardsu u SAD-u, gdje se dodjeljuju nagrade u kategorijama arhitekture, dizajna interijera, produkt, modnog i grafičkog dizajna, kompanija je pak osvojila zlato za Podravkin projekt Ispeci pa reci, godišnje izvješće s kuharicom koju je potrebno ispeći prije upotrebe.
Vezani članci:
arti-201009210340006 arti-201001230059006 arti-201002180088006