U novoj sezoni H2W akademije koja počinje 10. rujna, HURA dovodi zvučna imena iz marketinške industrije kao što su Sam Moorthy, Graham Singleton, Paul Arnold, Dietmar Dahmen, Paul Burns, Dave Birss i Gurdeep Puri koji će održati predavanja na temu vrhunskih komunikacijskih strategija, utjecaja bihevioralne ekonomije na brandove, brainstorminga, pozicioniranja brandova putem digitalnih platformi, suradnje agencija i klijenata, vodiča kroz kreativni um i marketinške učinkovitosti i uvoda u ekonometriju.
"Prošla sezona H2W radionica bila je iznimno uspješna, kako po broju prijavljenih sudionika, tako i po samoj realizaciji. Polaznici su bili oduševljeni interaktivnošću treninga, analizom korištenih primjera kao i opuštenom i zabavnom atmosferom savršenom za stjecanje novih znanja i sposobnosti. U novoj sezoni i dalje pružamo uvid u najnovije trendove marketinške industrije, ali i u trendove vezane uz razvoj tehnologije, psihologije i drugih grana koje nude širu perspektivu i nove mogućnosti za komunikaciju. Sve to će biti potkrijepljeno s praktičnim savjetima koji su primjenjivi u svakodnevnom te u novoj sezoni očekujemo još veći interes i zadovoljne polaznike," izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.
HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu.
H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju. Tome doprinose interaktivne radionice, gdje polaznici u društvu kolega, aktivno sudjeluju na zadacima kako bi na licu mjesta savladali gradivo pojedine radionice.
Sve dodatne informacije i prijave sudionika dostupni su na: www.hura-hr/how-to-wow
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.