Na rast prihoda Atlantic Grupe u 2011. godini, uz konsolidaciju Droge Kolinske, uvelike su utjecale dvoznamenkaste stope rasta divizija Sportska i aktivna prehrana (16,3 posto) te Pharma (12,5 posto). Godinu su obilježile uspješna integracija Droge Kolinske te posljedična reorganizacija poslovanja kompanije s ciljem maksimalnog korištenja sinergija te što učinkovitijeg upravljanja ukupnim poslovnim procesima.
Normalizirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u 2011. godini iznosi 517,3 milijuna kuna što je rast od 156,5 posto u odnosu na 2010., odnosno pad od 1,7 posto na pro-forma konsolidiranoj osnovi u odnosu na isto razdoblje lani. Neto dobit nakon manjinskog interesa pala je 82,5 posto u odnosu na pro forma podatke u 2010.
Normalizirana dobit prije kamata i poreza (EBIT) ostvarena je u iznosu od 309,2 milijuna kuna, što je rast od 110,9 posto, odnosno za 12,1 posto na pro-forma konsolidiranoj osnovi u odnosu na isto razdoblje lani. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila je 46,6 milijuna kuna, dok je normalizirana neto dobit nakon manjinskih interesa zabilježena u iznosu od 19,7 milijuna kuna.
Tedeschi: Uvjereni smo u daljnji rast
"Izuzetno smo zadovoljni što je Atlantic Grupa i u 2011. ostvarila odlične poslovne rezultate i time ispunila najavljena očekivanja. Uprava i svi djelatnici kompanije uspješno su odradili prvu i ušli duboko u drugu fazu integracije Droge Kolinske, što je svakako pridonijelo rastu prodaje i dobiti iz poslovnih aktivnosti unatoč vrlo nepovoljnim uvjetima u makroekonomskom okruženju. Iako očekujemo da će s makroekonomske strane 2012. godina biti najmanje jednako izazovna, uvjereni smo u daljnji rast i poboljšanje profitabilnosti te ćemo se, kako bismo ostvarili rast, fokusirati na ostvarivanje sinergijskih potencijala, organski rast kroz aktivan brend menadžment i inovacije, troškovnu optimizaciju, efikasno upravljanje rizicima te daljnje ispunjavanje financijskih obveza", komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Hrvatska i Srbija najveća tržišta
Hrvatska je nakon konsolidacije Droge Kolinske ostala najveće prodajno tržište s 28,2 posto udjela, slijede Srbija s 25,5 posto, Slovenija s 12,7 i BiH sa 7,6 posto te ostala ex YU tržišta sa 6,2 posto. Zapadnoeuropska tržišta sudjelovala su u prodaji sa 7,5 posto, uz značajan rast na tržištima Njemačke i Velike Britanije. Udio od 3,0 posto ima tržište Rusije, dok ostale države imaju 9,3 posto u ukupnoj prodaji.
U 2011. godini udio vlastitih brendova u prodaji iznosio je 71,6 posto, eksterni brendovi iz distribucijskog portfelja sudjelovali su sa 17,3 posto, udio od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia iznosio je 5,8 posto, dok su privatne robne marke koje Grupa proizvodi za treće strane imale udio od 5,3 posto
Nova organizacija poslovanja
U 2012. godini Tedeschijeva kompanija uvodi novu organizacijsku strukturu poslovanja s ciljem što učinkovitijeg upravljanja svim poslovnim segmentima i distribucijskim tržištima, čime se napušta dosadašnja divizijska organizacija, a uvodi organizacijska podjela na šest Strateških poslovnih područja (Kava, Pića, Sportska i aktivna prehrana, Zdravlje i njega, Delikatesni namazi, Slatko i slano), četiri Strateška distribucijska područja (Hrvatska, Slovenija-Srbija-Makedonija, HoReCa, Internacionalna tržišta) i Tržište Rusije. Poslovi su u novoj organizaciji povezani prema srodnoj vrsti proizvoda ili prodajnog područja (prema pojedinom tržištu ili kanalu prodaje).
Shodno reorganizaciji poslovanja Uprava Grupe sužena je na četiri člana, te je osnovano Strateško poslovno vijeće kao multifunkcionalno tijelo koje raspravlja o vitalnim strateškim i operativnim korporativnim pitanjima, s članovima nadležnim za poslovna i distribucijska područja te korporativne funkcije podrške, navodi se u priopćenju Atlantic Grupe.