Atlantic Grupa povećala dobit za 8,4 posto

27.10.2010.
14:08
VOYO logo

Bez jednokratnih utjecaja, koji se u najvećem dijelu odnose na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve, neto dobit je povećana za 8,4 posto na 80,4 milijuna kuna.

Rast prihoda osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja u prvih devet mjeseci bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 11,8 posto te divizija Pharma s rastom od 6,3 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iznimno smo zadovoljni što je, unatoč dodatnom fokusu na finaliziranje preuzimanja Droge Kolinske, Atlantic Grupa uspješno nastavila s rastom prihoda od prodaje, poboljšanjem profitabilnosti i optimizacijom poslovnih procesa u 2010. godini. Primaran cilj u narednim mjesecima ostaju ispunjenje najavljenih očekivanja za poslovnu 2010. te paralelna realizacija svih planiranih priprema za opsežnu integraciju Droge Kolinske u sustav kompanije, kako bi se prema planu uspješno realizirale sinergije dviju kompanija. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja“, komentirao je Mladen Veber, stariji potpredsjednik Atlantic Grupe za Operativno poslovanje.

U ukupnoj prodaji tijekom prvih devet mjeseci ove godine Tedeshijeva kompanija na hrvatskom tržištu sudjeluje s 56 posto, a međunarodnom tržištu s 44 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji s 18 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 39 posto, Farmacia s 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje.

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko tržište će u ukupnim rezultatima kompanije sudjelovati s oko 30 posto, a međunarodna tržišta s oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201007220577006 arti-201003230638006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo