Agencija Human dobila nagradu MIXX za ROTO aplikaciju koja štedi vrijeme i povećava prihod!
Prošlog vikenda u Rovinju nagrađena je izvrsnost u području tržišnih komunikacija. Na Danima komunikacija proglašena su najbolja digitalna rješenja i kampanje u sklopu natjecanja MIXX Awards Croatia 2023. Nagrada za najbolji digitalni proizvod pripala je digitalnoj agenciji Human za razvoj pametne B2B mobilne aplikacije. Riječ je o pametnom custom rješenju preko kojeg vodeći hrvatski distributer pića, Roto Dinamic, ostvaruje više od 1,3 milijuna eura prosječnog mjesečnog prihoda. Zavirili smo iza kulisa Human agencije i doznali kako nastaju najnagrađivanija hrvatska digitalna rješenja.
Izazov: Ubrzati i digitalizirati naručivanje
ROTO, lider na tržištu distribucije pića u Hrvatskoj, držao je 30% tržišnog udjela, ali se suočavao s ozbiljnim izazovima zbog zastarjelog i ručnog procesa naručivanja. Kontakt centar i prodajni predstavnici su bili preopterećeni, dok su ugostitelji imali neizvjesnosti oko svojih narudžbi. Cilj je bio poboljšati proces, smanjiti operativni rad i usredotočiti se na odnose s kupcima, povećati prodaju i omogućiti naručivanje 0-24.
Rješenje: Učinkovita mobilna aplikacija prilagođena korisnicima
Odgovor je bila prilagođena B2B mobilna aplikacija koja je zadovoljila specifične potrebe ROTO-a i unaprijedila proces naručivanja za vlasnike barova i restorana. Aplikacija je brza, pouzdana i jednostavna za upotrebu, omogućuje kupcima upravljanje svojim narudžbama, praćenje dostave i pristup svojim računima. Funkcionalnosti poput povijesti narudžbi i prilagodljivih lista često naručenih stavki učinuli su proces još učinkovitijim.
Ključni rezultati
Discovery proces je preduvjet uspjeha
Aplikacija je osmišljena kako bi se riješili jedinstveni izazovi klijenta i olakšao proces naručivanja za vlasnike barova i restorana. No, da bi se identificirali osnovni problemi i osmislio rješenje, bilo je ključno provedesti discovery proces s nekoliko radionica, na kojima su provedena istraživanja tržišta i dubinski razgovori s radnicima, kupcima i dionicima. Proces je pomogao u identificiranju ključnih područja poboljšanja i postavljanju temelja za razvoj prilagođene B2B mobilne aplikacije. Trebala je biti brza, pouzdana i jednostavna za upotrebu, omogućujući kupcima da upravljaju svojim narudžbama, prate dostavu i pristupaju svojim računima. Inovativne funkcionalnosti poput automatiziranog naručivanja i prilagodljivih lista često naručenih stavki trebale su proces učiniti još učinkovitijim. Daljni proces razvoja nastavio se kroz UX dizajn, UI dizajn, testiranje korisnika, mobilni razvoj, integraciju s pozadinskim sustavima, analizu podataka i oglašivačku growth kampanja.
Funkcionalnosti i dizajn
Intuitivno korisničko iskustvo aplikacije dokaz je napornog rada tima za UX i UI dizajn. Njihova posvećenost opsežnom testiranju i prikupljanju povratnih informacija rezultirala je aplikacijom koja je vizualno privlačna, jednostavna za upotrebu i visoko funkcionalna.
Jednostavno naručivanje i praćenje: Aplikacija olakšava korisnicima postavljanje narudžbi i praćenje dostava u stvarnom vremenu, eliminirajući neizvjesnosti i osiguravajući pravovremene dostave.
Razgovorni ton i obavijesti unutar aplikacije
Kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo, kroz aplikaciju se koristio razgovorni jezik i prijateljski ton glasa. Obraćanje jednostavnim, razgovornim jezikom pridonijelo je potpunom doživljaju cjelokupne usluge što ovu aplikaciju razlikuje od sličnih rješenja na tržištu. Mobilna aplikacija također služi kao izravni kanal komunikacije između klijenta i njegovih kupaca tako što koristi obavijesti (notifikacije) za slanje obavijesti o statusu narudžbi i promocijama. Ovo je korisno i ROTO-u i njegovim kupcima, jača njihov odnos i poboljšava zadovoljstvo.
Utjecaj na ROTO i njegove kupce
Primjenjiva za različite biznise
Aplikacija je primjenjiva za različite vrste poslovanja, uključujući barove, restorane, catering tvrtke, organizatore događaja i čak tvrtke izvan HoReCa niše. I Android i iOS verzije aplikacije su dobro prihvaćene, dokazujući učinkovitost aplikacije u rješavanju izazova s kojima se suočavaju ROTO i njegovi kupci.
Performanse i rezultati
Prilagođena B2B mobilna aplikacija premašila je očekivanja, pokazujući impresivne rezultate u prvih šest mjeseci od lansiranja:
Aplikacija je dostupna na Android i iOS platformama.
403 Forbidden