Nova shema privlačenja britanskih online kupaca

Shema Trust UK donosi elektronički žig što će dobiti samo provjereni online dućani, a sve s ciljem da se povrati izgubljeno povjerenje kupaca

21.7.2000.
1:26
VOYO logo

Dizajnirana je nova shema koja bi trebala vratiti kupcima povjerenje u kupovinu putem interneta. Ona dolazi kao odgovor na istraživanja koja su pokazala veliko nepovjerenje prema online kupovanju, čak i kod uobičajenih korisnika interneta. Dopisnik BBC-ja za internet Rory Cellan-Jones izjavljuje da je istraživanje, provedeno od strane Consumers´ Association, pokazalo da polovica populacije korisnika interneta nikad ništa ne kupuje online, a tek manje od četvrtine vjeruje da je takva kupovina sigurna.

Žene su još više skeptičnije od muškaraca prema online kupovini. Dok e-komercijalna industrija uvjerava da je korištenje kreditnih kartica na internetu sigurno, među korisnicima postoji velika zabrinutost zbog mogućnosti prijevare.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga Consumers´ Association pokreće shemu Trust UK, koja se opisuje kao e-žig. Online dućani će prije dopuštenja o prikazivanju e-žiga morati potvrditi pravila ponašanja. Shemu Trust UK podupire i britanska vlada čiji su ministri svjesni da od njihove želje da Britanija postane vodeća u svijetu e-trgovine neće biti ništa ako tvrtke ne uvjere više ljudi da se u kupovini koriste internetom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo