Neprofitna skupina za zaštitu potrošača Public Remedies izvojevala je veliku pobjedu protiv tržišnog diva za proizvodnju sportske opreme Nike. Nakon tužbe na saveznom sudu u San Franciscu podnesene u utorak, marketinški direktor Nikeovog golf odjela Mike Kelly isti dan priznao je da Nike Tour Accuracy golf loptica, koju najpopularniji sportaš današnjice reklamira na TV i u tisku, nije ona kojom se on sam služi u postizanju svojih podviga na terenu s 18 rupa. Public Remedies na svojoj tužbi istaknuli su da je Nike namjerno dovodio mušterije u zabludu tvrdnjom da im omogućava kupnju loptica (koje koštaju najmanje 4 dolara po komadu) identičnih Tigerovim.
Za Woodsa se prave posebne loptice po njegovim specifikacijama, sa znatno tvrđom jezgrom i omotačem. Mike Kelly priznao je da su u proizvodnji sportske opreme uobičajene manje izmjene po zahtjevima profesionalaca, te da su i palice i loptice malo drugačije. Svi ostali proizvođači opreme za golf tvrde, međutim, da prodaju opremu potpuno identičnu onoj s kojom igraju profesionalci čije ime je stavljeno na opremu.
Mark Steinberg, zastupnik Tigera Woodsa, nije komentirao Kellyjevu izjavu. Woods ima reklamni ugovor s Nikeom od početka profesionalne karijere 1996., ali za odjeću i palice. Reklamirao je Titleist loptice, a tek u svibnju ove godine priklonio se Nikeovim lopticama (što navodno podiže vrijednost njegovog "manekenskog" ugovora s 40 na 100 milijuna dolara godišnje). Nakon što je Woods ove godine osvojio tri glavna turnira (US Open, British Open i PGA Championship), prodaja Nike Tour Accuracy loptica koje on reklamira znatno je porasla.