Čak tisuću domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena s vodećim agencijama za istraživanje tržišta. Prema glasovima stručnog vijeća koje čine vodeći marketinški, poslovni i akademski stručnjaci te predstavnici medija, i prema glasovima više od 20.000 potrošača, status Superbrands zaslužilo je gotovo 200 domaćih i stranih brandova.
U izbor su ušle tvrtke koje djeluju nacionalno i internacionalno, te osobe koje su svojim vlastitim rezultatima postigli značaj na domaćem i međunarodnom tržištu.
Na svečanoj ceremoniji predstavljeno je i elektronsko izdanje Superbrands publikacije koja opisuje studije svih brandova koji su se aktivno uključili u projekt.
"Promatrajući prirodne procese možemo uočiti da su i godovi na drvetu svake godine različiti i da drvo nastavlja svoju rast bez obzira na činjenicu da je rast u tekućoj godini nešto manja, ali da je od ključne važnosti da svako drvo, svaki brand, dobije dovoljno svježe energije, svjetla i zraka kako bi moglo nastaviti živjeti te se dalje razvijati i rasti. Upravo brandovi mogu početi brzo venuti ako ih ne zalijevamo dovoljno često i kvalitetno", rekao je Borut Zemljič, direktor Superbrandsa za našu regiju.
24sata, Abc interijer, Agrokor, Antena Zagreb, AutoZubak, Badel 1862, Bambi, Bang & Olufsen, Becutan, b.Aktiv LGG, bio&bio, Bruketa&ŽinićOM, Centar Kaptol, Chio, Croatia Records, Diners Club International, Dukat, Mavrović Osobno Iskustvo, Extra, FIMA, FRODDO, GARMIN, Hemingway Bar, Hertz, Hespo, HiPP, Jamnica, Jana, Zagrebačke pekarne Klara, Zagrebačko gradsko kazalište Komedija, Konzum, Ledo, LIDER, Miele, Muzej Mimara, Muzej za umjetnost i obrt, Nacional, Narodni radio, National Geographic, Natural Wealth, Neckermann, net.hr, OBI, Oriflame, Pan-Pek, PIK Vrbovec, PIP, Privredni vjesnik, Radio 101, Ronhill, RTL, SEGWAY, Dukat SenSia, Solidum, Stipić Interart, Stock 84 brandy, Story, Tempur, TISAK, Vaillant, VERN', VIDI, The Westin Zagreb, Zagrebačka banka, Zepter.