Nakon što je prošli tjedan u javnost procurila vijest da je Cindy dobila nogu od jedanaestogodišnjeg kozmetičkog partnera Revlona, svi su pomislili: Malo okrutno i bolno, no tako je. Radni vijek modela je kratak, pa bila riječ i o prekrasnoj Cindy.
No, da Cindy ne misli tako, svjedoči njena izjava koju je dala za USA Today: Ne smatram da cijeli život moram visiti na glavnim Revlonovim naslovnicama i plakatima, a to znači reklamirati crveni ruž. No, mislim da je Revlon pogriješio. Da imaju imalo mozga iskoristili bi moje majčinstvo i moj novi poslovni imidž.
A što se njihove promućurnosti tiče. Ona je upitna. Mislim da će Revlon ovim postupkom izgubiti velik dio mušterija, prije svega zato što javnosti nastoji prodati priču da traže novo, svježe lice, a taje istinu, a to je da su me nogirali, jer sam prestara.
- Da se mene pita, mogli su me iskoristiti na malo moderniji način, ili barem pronaći novi ruž za mene - misli Cindy.