Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Danas /

Najskuplje svjetske marke

Britansko poduzeće Interbrand donijelo je godišnje rezultate najskupljih marki, odnosno najbolje stojećih tvrtki u svijetu.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Tradicionalne marke hrane i pića poput Heinza, Guinessa, Wrigleysa, Burger Kinga ili Johnnie Walkera sve više slabe, a high-tech i internet marke jačaju.

No iako Microsoft, IBM, Intel, Nokia i General Motors prelaze granice od 30 i 40 milijardi maraka one nisu ništa prema Amazonu i Yahoou. U prkos svim lošim prognozama upućenima Amaczon.comu, on je za razliku od prošle godine povećao svoju vrijednost za 233 posto i to na 4,5 milijarde dolara, a u stopu ga prati i Yahoo koji je skočio za 259 posto tj. na 4,5 milijarde dolara.

Na listi od 75 poduzeća nalazi se 42 američka, 9 britanskih, 5 njemačkih dok ostatak popunjavaju švicarska, talijanska, japanska i finska poduzeća.

Lista 20 najskupljih svjetskih marki:

1. Coca-Cola - 72 milijarde dolara2. Microsoft Windows ? 703. IBM ? 534. Intel ? 395. Nokia ? 386. General Electric ? 377. Ford ? 368. Disney ? 339. McDonalds ? 2710. AT&T ? 2511. Marlboro ? 2212. Mercedes ? 2113. Hewlett Packard ? 2014. Cisco Systems ? 2015. Toyota ?1816. Citibank ? 1817. Gilletee ? 1718. Sonny ? 1619. American Express ? 1620. Honda ? 15

Ime Coca-Cola gubi prvo mjesto?

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike