Tradicionalne marke hrane i pića poput Heinza, Guinessa, Wrigleysa, Burger Kinga ili Johnnie Walkera sve više slabe, a high-tech i internet marke jačaju.
No iako Microsoft, IBM, Intel, Nokia i General Motors prelaze granice od 30 i 40 milijardi maraka one nisu ništa prema Amazonu i Yahoou. U prkos svim lošim prognozama upućenima Amaczon.comu, on je za razliku od prošle godine povećao svoju vrijednost za 233 posto i to na 4,5 milijarde dolara, a u stopu ga prati i Yahoo koji je skočio za 259 posto tj. na 4,5 milijarde dolara.
Na listi od 75 poduzeća nalazi se 42 američka, 9 britanskih, 5 njemačkih dok ostatak popunjavaju švicarska, talijanska, japanska i finska poduzeća.
Lista 20 najskupljih svjetskih marki:
1. Coca-Cola - 72 milijarde dolara
2. Microsoft Windows ? 70
3. IBM ? 53
4. Intel ? 39
5. Nokia ? 38
6. General Electric ? 37
7. Ford ? 36
8. Disney ? 33
9. McDonalds ? 27
10. AT&T ? 25
11. Marlboro ? 22
12. Mercedes ? 21
13. Hewlett Packard ? 20
14. Cisco Systems ? 20
15. Toyota ?18
16. Citibank ? 18
17. Gilletee ? 17
18. Sonny ? 16
19. American Express ? 16
20. Honda ? 15
Ime Coca-Cola gubi prvo mjesto?