Najskuplje svjetske marke
Britansko poduzeće Interbrand donijelo je godišnje rezultate najskupljih marki, odnosno najbolje stojećih tvrtki u svijetu.
Tradicionalne marke hrane i pića poput Heinza, Guinessa, Wrigleysa, Burger Kinga ili Johnnie Walkera sve više slabe, a high-tech i internet marke jačaju.
No iako Microsoft, IBM, Intel, Nokia i General Motors prelaze granice od 30 i 40 milijardi maraka one nisu ništa prema Amazonu i Yahoou. U prkos svim lošim prognozama upućenima Amaczon.comu, on je za razliku od prošle godine povećao svoju vrijednost za 233 posto i to na 4,5 milijarde dolara, a u stopu ga prati i Yahoo koji je skočio za 259 posto tj. na 4,5 milijarde dolara.
Na listi od 75 poduzeća nalazi se 42 američka, 9 britanskih, 5 njemačkih dok ostatak popunjavaju švicarska, talijanska, japanska i finska poduzeća.
Lista 20 najskupljih svjetskih marki:
1. Coca-Cola - 72 milijarde dolara