AOP-ovo istraživanje nazvano "New Rules of Engagement" bavilo se nizom pitanja oko odnosa brendova, oglašivača i sadržaja na web stranicama.
Konkretno, AOP je istražio kako se britanski korisnici identificiraju s onim što AOP naziva web stranice s "orginalnim sadržajem", portalima i društvenim mrežama.
Istraživanje je uključilo 1.340 intervjua putem online panela te je ispitan stupanj angažmana na raznim britanskim novinskim web portalima, televizijskim i radijskim web stranicama te web stranicama časopisima.
Ključni nalazi istraživanja upućuju na to da je angažman najjači na stranicama koje proizvode orginalan sadržaj, suprotno od društvenih mreža, a korisnici imaju gotovo tri puta veću vjerojatnost da su web stranice s orginalnim sadržajem bolje od stranica za društveno umrežavanje kad je riječ o utjecaju na pozitivno mišljenje o određenom brendu.
"Ovo istraživanje pruža izdavačima, oglašivačima i agencijama uvjerljive podatake, te u konačnici nudi oglašivačima poslovno-kritično rješenje oko angažmana koje može polučiti oglašavanje. Rezultati ovog novog istraživanja predstavljaju evoluciju u tome kako promatrati angažman u online oglašavanju", rekao je direktor AOP-a, Lee Bake, a prenosi Mediaweek.co.uk.