Nakon iPada, tržište polako dobiva razne tablete. Većina njih ipak neće biti dostojna konkurencija iPadu, no Hurricane bi to mogao biti. Pogledajmo i zašto.
1. Adobe Flash. Apple se protivi Flashu, a nedavno je i sam Adobe odustao od ideje Flasha na iPadu, no programeri WebOS-a surađuju s Adobeom kako bi razvili Flash kompatibilan s njihovim softverom. HTML5 možda jest budućnost, no Flash je trenutno vrlo popularan format bez obzira na mane koje ima.
2. Dvije kamere.Tableti nisu praktični za snimanje fotografija, no svakako je zgodno imati tu mogućnost. Važnija kamera je ona koja snima lice korisnika, jer se može koristiti u video-pozivima.
3. Proširivost. iPad je, vrlo namjerno, zatvoreni sustav. Nedostatak utora za SD karticu i USB-a odgovara ideji iPada kao webcentričnog uređaja, no poslovnjaci često trebaju neko sredstvo prijenosa velikih datoteka. Hurricaneov SD utor i USB port bit će velika prednost.
4. Distributeri. Ako želite iPad, morate ga kupiti u App Storeu ili na internetu. Kad Hurricane krene u prodaju, moći ćete ga kupiti na svakom ćošku. Gotovo sve velike svjetske tvrtke kupuju opremu od HP-a, pa je tržište za Hurricane već osigurano.
5. Brand. Apple ima klan obožavatelja. HP nema ni blizu toliko odane kupce, no budući da je najveći proizvođač računala u svijetu, ima ugled u poslovnom svijetu gdje nije bitan samo izgled.
Prethodni članci: arti-201004300285006 arti-201004290247006