Odlikašica Maja za svoju se asistenticu izborila.
"Snalazimo se dobro, meni je lakše uz asistenta i zahvaljujem
svima što su mi to omogućili", izjavila je
MajaLatinčić iz
Petrinje.
Sretna je zbog sebe, ali i druge djece koja će ipak imati
pomoćnike u nastavi, pa se uz Andrijanu i matematika lakše
ponavlja.
"Ovdje možete vidjeti već neke prepisane tablice koje su
uvećane, manje su na ploči, ali zbog vida njoj uvijek treba nešto
povećati tako dodatno objasniti", kazala je
AndrijanaKrmpotić, Majina
asistentica.
Ministar Vedran Mornar tako je kod djece s poteškoćama u razvoju
ipak dobio prolaznu ocjenu. Dok ne sjedne novac iz fondova EU-a,
za ovaj mjesec osiguran je novac za asistente i to za one učenike
koji su prošle godine imali osiguranog pomoćnika preko projekata
za udruge.
"Iz naših rezervi, mi ćemo dobiti još novca, čim se završi
onaj projekt europskog socijalnog fonda, doći će nam 44.7
milijuna kuna. Mislim da ćemo s njima pokriti sve potrebe",
poručio je ministar obrazovanja VedranMornar.
Izmjenama Zakona o odgoju i obrazovanju do kraja godine i objavom
Pravilnika regulirat će se i definirati kriteriji osiguravanja
pomoćnika u nastavi.
"Ja bih volio da su roditelji došli prvo meni, a onda na
Markov trg", dodaje Mornar.
Najnovija ministrova odluka neke je roditelje i djecu ipak
zbunila. Osmaš MatejKovačević
iz Petrinje je svog asistenta, umjesto preko projekata udruga,
prošle godine dobio preko mjera zapošljavanja mladih, i to na 12
mjeseci, pa sad ne zna hoće li dobiti novog asistenta ili će
Hrvoje, koji sad volontira, s njim i ostati.
"Treba mu se omogućiti da svoj potencijal ispuni do kraja i zato
ću mu pomoći volontirati dok god ne dobije svog asistenta", kazao
je Matejev asistent HrvojeLjubešić.
Kako doznajemo, mogao bi se zaposliti preko javnih radova, no
samo na idućih 6 mjeseci - a Matej bi volio da s njim ostane do
kraja osnovne škole.
Asistenti za djecu s poteškoćama u razvoju od jutros su ponovno na nastavi. Ministarstvo obrazovanja osiguralo je novac za rujan i to nakon prosvjeda roditelja i djece s teškoćama u razvoju, koja su prvi dan nastave u školu išla bez asistenta.