POČNITE SURAĐIVATI! /

Ministar uputio apel neodgovornim pacijentima!

Više od pola milijuna građana u ovom trenutku čeka na specijalistički pregled, a problem dugih lista čekanja trebala bi riješiti informatizacija zdravstva. Ipak, dok jedni čekaju preglede o kojima im možda i život ovisi, mnogi pacijenti vlastite nalaze ne podižu mjesecima.

1.7.2012.
18:57
VOYO logo

Ove kuverte kriju sudbinu pacijenata. No, mnoge za nalaze - nije briga. U bolnici u Dubravi stoje mjesecima - njih čak 1400.

"U zadnjih šest mjeseci podignuto je možda 60 posto nalaza pretraga koje su napravljene", kaže administratorica u KB Dubrava Enisa Gutlić.

Liječnici se ljute jer aparati rade u dvije smjene. Uz to što ne dolaze na preglede, velik broj pacijenata ni ne preuzima nalaze.

Žale se i druge bolnice, pa tako na Rebru čak trećinu ne zanima što im piše u nalazu. I tu se bespotrebno rasipa novac, jer pregled magnetskom rezonancijom košta 960, pretraga CT-om oko 500, a ultrazvuk srca 230 kuna.

"Ovo je u biti apel građanima i pacijentima za suradnju, jer svako neotkazivanje termina produljuje vrijeme čekanja, a svako nepodizanje nalaza može pogoršati kliničko stanje tog pacijenta", govori ministar RajkoOstojić.

Udruge pacijenata za sve krive lošu komunikaciju.

Zato su Ministarstvu predložili donošenje kodeksa ponašanja, koji bi točno odredio obveze zdravstvenih radnika i pacijenata. No, i bez toga, pravila bi trebala biti poznata jer podizanje nalaza ponajprije je stvar odgovornosti prema svom zdravlju i javnom novcu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo