Ministre, vidjeli smo da samo na vrhuncu turističke sezone - kakve su vaše informacije - protječe li sve u redu?
"Prihvat traje, trajat će i u večernjim satima, ali i sutra. Osim gužvi, koje su neizbježne ovih dana, nema drugih zapreka."
Je li to u skladu s vašim očekivanjama?
"Da, u skladu je s očekivanjima. Ima tu i pozitivnih naznaka. No, bit ćemo dosljedni. Kao što neke manje brojke nismo komentirali, tako nećemo ni ove naznake dobrih."
Ministre, krenimo od kraja - vi ste dužnost preuzeli u ožujku - preuzimate li ipak odgovornost i za dobre i za loše rezultate?
"Ne vidim za što sada treba preuzeti odgovornost. Sezona je viša nego lani, po službenim podacima. Imamo pokazatelje i po pitanju pada prometa po cestama da ima suprotno kretanje od turističkog prometa. Ono čime se trebamo rukovoditi su financijski pokazatelji."
Je li što nedostajalo u strategiji vašeg prethodnika kojem svi odaju priznanje za stručnost, ali spominju i neke greške u koracima?
"Svaka turistička sezona donosi neke nove momente. I kolega Ostojić je pratio protekle zime, a mi ovoga proljeća i u predsezoni. No, jedino čime se možemo voditi jesu službeni podaci. O općim dojmovima mi imamo polu-podatke koje nećemo komentirati."
Kako vi odgovarate na kritike da se Hrvatskoj sezona dogodi?
"S time se ne bih složio. Marketinšku strategiju koju radimo je korak naprijed. I po samom restruktiruranju ureda Hrvatske turističke zajednice vidi se na što ciljamo. Želimo da HTZ preraste u vrhunsku marketinšku organizaciju, koja će pratiti trendovima na tržištu. Napravit ćemo i analizu o tome što je hrvatski marketing dosad radio."