Marketing se može temeljiti isključivo na digitalnom oglašavanju
Saša Škorić, menadžer je za digitalno oglašavanje Omnicom Media Grupe, a na ovogodišnjem festivalu oglašavanja IdejaX predsjedat će žirijem koji će izabrati dobitnika nagrade MIXX.
Nagrada je to koja će se dodijeliti najboljim digitalnim kampanjama i elementima pojedinih kampanja na nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX, koji će se održati u Zagrebu, 26. i 27. svibnja.
U intervjuu za
Štoviše, Škorić poput mnogih stručnjaka za oglašavanje smatra da se marketing može temeljiti isključivo na digitalnim izdanjima. To posebno vrijedi za tvrtke čija je djelatnost i/ili proizvod primarno vezan uz nove medije. "Mislim da nemaju velike potrebe koristiti one tradicionalne, jer je penetracija Interneta u Hrvatskoj, kao i vrijeme i učestalost korištenja ono što daje dovoljno veliki doseg", istaknuo je.
Govoreći o oglašavanju na društvenim mrežama, primjerice Facebooku, Škorić je rekao da nema ''magičnog'' recepta te se ne može može raditi po principu ''copy-paste''. Štoviše, ako se tome ne pristupi na odgovarajući način "velika je vjerojatnost da će rezultati biti loši i poražavajući".
Što se tiče hrvatskog tržišta, nije problem u cijeni jer je to naprotiv - jedna od prednosti digitalnog oglašavanja. Stvar je očito samo u "percepciji i navikama da se uvijek ide na već uhodane kanale oglašavanja".
"Mislim da je najveći rizik u nekorištenju digitalnih medija to da takav oglašivač dugoročno može postati irelevantan novim generacijama", istaknuo je na kraju Škorić.
Prethodni članci: arti-201104190648006 arti-201104180160006 arti-201104130330006 arti-201103240488006