Marketing se može temeljiti isključivo na digitalnom oglašavanju

Saša Škorić, menadžer je za digitalno oglašavanje Omnicom Media Grupe, a na ovogodišnjem festivalu oglašavanja IdejaX predsjedat će žirijem koji će izabrati dobitnika nagrade MIXX.

20.4.2011.
12:07
VOYO logo

Nagrada je to koja će se dodijeliti najboljim digitalnim kampanjama i elementima pojedinih kampanja na nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX, koji će se održati u Zagrebu, 26. i 27. svibnja.

U intervjuu za Poslovni dnevnik govorio je o stanju online oglašavanja u Hrvatskoj i tendencijama istaknuvši pritom da je najveća prednost digitalnog oglašavanja u odnosu na tradicionalno - mjerljivost. "Iako svi mediji imaju neke forme mjerenja, one se u pravilu zasnivaju na procjenama i istraživanjima na malom broju ispitanika, dok kod novih medija u velikom broju slučajeva možemo reći točno koji su rezultati kampanja. Također, i odabir gdje i u koje vrijeme ćemo pristupiti korisniku je nešto što digitalnim medijima daje prednost u odnosu na one tradicionalne. I cijena oglašavanja je jedna od glavnih snaga ovakve vrste oglašavanja, pa se tvrtke, posebno one male koje nemaju velike budžete, mogu vrlo učinkovito oglašavati već za nekoliko kuna dnevno", rekao je Škorić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Štoviše, Škorić poput mnogih stručnjaka za oglašavanje smatra da se marketing može temeljiti isključivo na digitalnim izdanjima. To posebno vrijedi za tvrtke čija je djelatnost i/ili proizvod primarno vezan uz nove medije. "Mislim da nemaju velike potrebe koristiti one tradicionalne, jer je penetracija Interneta u Hrvatskoj, kao i vrijeme i učestalost korištenja ono što daje dovoljno veliki doseg", istaknuo je.

Govoreći o oglašavanju na društvenim mrežama, primjerice Facebooku, Škorić je rekao da nema ''magičnog'' recepta te se ne može može raditi po principu ''copy-paste''. Štoviše, ako se tome ne pristupi na odgovarajući način "velika je vjerojatnost da će rezultati biti loši i poražavajući".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče hrvatskog tržišta, nije problem u cijeni jer je to naprotiv - jedna od prednosti digitalnog oglašavanja. Stvar je očito samo u "percepciji i navikama da se uvijek ide na već uhodane kanale oglašavanja".

"Mislim da je najveći rizik u nekorištenju digitalnih medija to da takav oglašivač dugoročno može postati irelevantan novim generacijama", istaknuo je na kraju Škorić.

Prethodni članci: arti-201104190648006 arti-201104180160006 arti-201104130330006 arti-201103240488006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo