DOBRE NAJAVE ZA RUJAN /

Lorencin zadovoljan: 'Kolovoz je protekao u okviru očekivanog'

Koliko se dobri turistički pokazatelji odražavaju na ukupan rezultat sezone, pitali smo ministra Darka Lorencina koji je gostovao u emisiji RTL Danas.

31.8.2014.
18:28
VOYO logo

Zadnji dan kolovoza aerodromi u Dubrovniku i Splitu zaključili su s povijesnim rekordima. Ovog je mjeseca njima prošlo ukupno 712 tisuća putnika, a rast bilježi i zagrebačka zračna luka.

Koliko se dobri turistički pokazatelji odražavaju na ukupan rezultat sezone, pitali smo ministra DarkaLorencina koji je gostovao u emisiji RTL Danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kraj je kolovoza i špice sezone - kako ste vi zadovoljni sezonom i hoće li dobri kolovoz nadomjestio nešto lošiji srpanj na sjevernom Jadranu?

Hoće, i to u velikoj mjeri i konsolidirat će brojke ne samo na sjeveru, nego na čitavom Jadranu, sukladno najavama da će se oni turisti koji uobičajeno dolaze u Hrvatsku da će doći malo kasnije zbog određenih razmještaja praznika itd. Kolovoz je protekao u okviru očekivanog i idu dobre najave za rujan. Sve se kreće u okviru predviđenih prognoza i najava, osim srpnja koji je protekao tako kao je protekao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova je sezona bila specifična, obilježilo ju je loše vrijeme, opet famozna srpanjska rupa, ali i jak rast avioturizma - koje pouke od ove sezone možete primijeniti u idućoj?

Ja tvrdim, i to sam i lani govorio, da će svaka naredna turistička godina biti sve teža i sve izazovnija i obzirom na vrlo rastući sektor ne samo u Europi nego i u svijetu, da će jako puno zemlja provoditi još jače mjere. Počevši od lipnja mi smo poduzeli još jako puno koraka, pripremamo se i sljedeći tjedan idemo s novim modelima oglašavanja koji će imati za svoj konačni cilj eliminirati nepoželjne tzv. rupe kako bismo s ovim resursima kojima raspolažemo i s još jačom sinergijom u suradnji s destinacijama i s lokalnim i regionalnim razinama što kvalitetnije dočekali 2015. godinu.

Sutra počinje akcija Hrvatska 365, vaš plan da ojačate i produljite posezonu. Kako ćete, primjerice, jednog Francuza potaknuti da u siječnju dođe u Dubrovnik?

Program 365 nadovezuje se na sve standardne aktivnosti koje se provode za promidžbu posezone i predsezone 2015., isto tako i posezona 2015. godine. Radi se o jednom vrlo specifičnom programu gdje idemo fokusirano upravo sa destinacijama. 22 destinacije su izrazile želju za dva tržišta, idu sa dva ključna proizvoda i idu zajedno u sprezi sa privatnim sekstorom promovirati i nastojati privući željena tržišta u točno određenom vremenu kad turisti inače nisu dolazili u ta područja. To je jedan dugoročni program koji će na različitim destinacijama davati različite rezultate i ovisno o proizvodu koji su na tim destinacijama, i o predispozicijama, kapacitetima i svemu ostalome različiti će biti rezultati. Nekim destinacijama će trebati koja godina više, neki će moći relativno brzo doći do rezultata. U biti jedan kvalitativan program od kojeg jako puno očekujemo.

Cijelo ljeto smo vas viđali na obali, radili ste. Kad ćete na godišnji i kamo?

Kriva percepcija. Sad tek počinje nova sezona 2015. tako da, ono što je bilo - bilo je. Percepcija je da mi tijekom ljeta najviše moramo raditi. Mi jesmo već počeli u lipnju i srpnju i sad tijekom kolovoza pripremali smo se za 2015., a sad počinju snažne aktivnosti po pitanju 2015., od 10. mjeseca počinju sajmovi, tako da... U turizmu smo pa možemo uzeti da smo 365 dana na godišnjem ako se bavimo turizmom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo