DOBRE NAJAVE ZA RUJAN / Lorencin zadovoljan: 'Kolovoz je protekao u okviru očekivanog'

Koliko se dobri turistički pokazatelji odražavaju na ukupan rezultat sezone, pitali smo ministra Darka Lorencina koji je gostovao u emisiji RTL Danas.

31.8.2014.
18:28
VOYO logo

Zadnji dan kolovoza aerodromi u Dubrovniku i Splitu zaključili su s povijesnim rekordima. Ovog je mjeseca njima prošlo ukupno 712 tisuća putnika, a rast bilježi i zagrebačka zračna luka.

Koliko se dobri turistički pokazatelji odražavaju na ukupan rezultat sezone, pitali smo ministra DarkaLorencina koji je gostovao u emisiji RTL Danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kraj je kolovoza i špice sezone - kako ste vi zadovoljni sezonom i hoće li dobri kolovoz nadomjestio nešto lošiji srpanj na sjevernom Jadranu?

Hoće, i to u velikoj mjeri i konsolidirat će brojke ne samo na sjeveru, nego na čitavom Jadranu, sukladno najavama da će se oni turisti koji uobičajeno dolaze u Hrvatsku da će doći malo kasnije zbog određenih razmještaja praznika itd. Kolovoz je protekao u okviru očekivanog i idu dobre najave za rujan. Sve se kreće u okviru predviđenih prognoza i najava, osim srpnja koji je protekao tako kao je protekao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova je sezona bila specifična, obilježilo ju je loše vrijeme, opet famozna srpanjska rupa, ali i jak rast avioturizma - koje pouke od ove sezone možete primijeniti u idućoj?

Ja tvrdim, i to sam i lani govorio, da će svaka naredna turistička godina biti sve teža i sve izazovnija i obzirom na vrlo rastući sektor ne samo u Europi nego i u svijetu, da će jako puno zemlja provoditi još jače mjere. Počevši od lipnja mi smo poduzeli još jako puno koraka, pripremamo se i sljedeći tjedan idemo s novim modelima oglašavanja koji će imati za svoj konačni cilj eliminirati nepoželjne tzv. rupe kako bismo s ovim resursima kojima raspolažemo i s još jačom sinergijom u suradnji s destinacijama i s lokalnim i regionalnim razinama što kvalitetnije dočekali 2015. godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sutra počinje akcija Hrvatska 365, vaš plan da ojačate i produljite posezonu. Kako ćete, primjerice, jednog Francuza potaknuti da u siječnju dođe u Dubrovnik?

Program 365 nadovezuje se na sve standardne aktivnosti koje se provode za promidžbu posezone i predsezone 2015., isto tako i posezona 2015. godine. Radi se o jednom vrlo specifičnom programu gdje idemo fokusirano upravo sa destinacijama. 22 destinacije su izrazile želju za dva tržišta, idu sa dva ključna proizvoda i idu zajedno u sprezi sa privatnim sekstorom promovirati i nastojati privući željena tržišta u točno određenom vremenu kad turisti inače nisu dolazili u ta područja. To je jedan dugoročni program koji će na različitim destinacijama davati različite rezultate i ovisno o proizvodu koji su na tim destinacijama, i o predispozicijama, kapacitetima i svemu ostalome različiti će biti rezultati. Nekim destinacijama će trebati koja godina više, neki će moći relativno brzo doći do rezultata. U biti jedan kvalitativan program od kojeg jako puno očekujemo.

Cijelo ljeto smo vas viđali na obali, radili ste. Kad ćete na godišnji i kamo?

Kriva percepcija. Sad tek počinje nova sezona 2015. tako da, ono što je bilo - bilo je. Percepcija je da mi tijekom ljeta najviše moramo raditi. Mi jesmo već počeli u lipnju i srpnju i sad tijekom kolovoza pripremali smo se za 2015., a sad počinju snažne aktivnosti po pitanju 2015., od 10. mjeseca počinju sajmovi, tako da... U turizmu smo pa možemo uzeti da smo 365 dana na godišnjem ako se bavimo turizmom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo