Ova prekretnica dolazi u trenutku kada se LinkedIn priprema za inicijalnu javnu ponudu. Na službenom blogu tvrtke izvršni direktor Jeff Weiner napisao je, "Mi sada rastemo po stopi od oko milijun novih LinkedIn članova tjedno". Naime, svake sekunde ovoj mreži pridruži se više od jednog novog profesionalca.
Sa sjedištem u Mountain Viewu, Kalifornija, LinkedIn je službeno pokrenut u svibnju 2003. godine. Više od polovine njegovih članova, odnosno 56 milijuna, nalazi se izvan Sjedinjenih Američkih Država. Tvrtka je priopćila kako svoj najbrži rast vidi u u Brazilu, Meksiku, Indiji i Francuskoj.
Što se tiče opisa zaposlenja, LinkedIn je, među ostalim, objavio da broje 997.000 učitelja, 1030 čokolatera (dizajneri čokolade), 74 imitatora Elvisa Presleya i jedan "martini whisperer".
LinkedIn je još u siječnju obavijestio javnost da je podnio prijavu za inicijalnu javnu ponudu. Od tog IPO-a očekuje se da će potaknuti val ponuda od drugih stranica za društveno umrežavanje, na čelu s Facebookom i Twitterom.
Facebook, koji je pokrenut 2004. godine, ima više od 500 milijuna korisnika, a ova stranica već 2008. godine je dosegla brojku od 100 milijuna korisnika.
Twitter je u rujnu 2010. imao 175 milijuna registriranih korisnika.
INFOGRAFIKA - 100 Million Professionals