Već nekoliko tjedana u ministarstvu financija priprema se izmjena
Zakon o obveznom osiguranju u prometu koje bi oštećenicima
trebale drastično smanjiti odštetu, piše Objektiv.
Ovim prijedlogom bi osiguravajuće tvrtke, koje svake godine
ostvaruju pristojnu dobit, zadržale razinu prihoda od premija
osiguranja.
Ministarstvo financija u ovu je svrhu osnovalo radnu grupu za
izradu novog zakona o obveznom osiguranju u prometu, što je diglo
na noge odvjetničke krugove u Hrvatskoj jer ih Vlada nije
uključila u tu skupinu.
Za šefa radne skupine koja priprema promjene je postavljan
MarijanĆurković, koji se
spominjao kao Linićev favorit za čelno mjesto
Croatia Osiguranja. On se trudi u Zakon ugurati sustav
medicinskih tablica s "cjenikom" za sve ozljede u prometu,
Glavni oslonac za izradu novog zakona osiguravajuće su tvrtke,
koje su na stol Slavka Linića donijele svoj prijedlog za koji
odvjetnici kažu da bitno smanjuje prava osiguranika i reducira
novčane naknade za ozljede u prometu.
Najkontroverznija ozljeda u prometu, ona za trzajnu ozljedu
vrata, bila bi za osiguravatelje dva i pol do tri puta jeftinija
nego sada. Odvjetnici tvrde da se sada za trzajne ozljede vrata
najčešće dosuđuje 15 do 25 tisuća kuna odštete, a po prijedlogu
osiguravatelja ta naknada ne bi mogla biti veća od 5000 kuna.
Najveća odšteta za trajnu invalidnost limitirana je na milijun
kuna.
Ovim prijedlogom bi osiguravajuće tvrtke, koje svake godine ostvaruju pristojnu dobit, zadržale razinu prihoda od premija osiguranja.