Uređaj će se zvati LePad i koristit će Android kao operativni sustav, prema izjavi Liua Juna, direktora tvrtke.
LePad i LePhone su jer se Apple ne fokusira na kinesko tržište. "Da se Apple trudi oko kineskih korisnika koliko i mi, bili bismo u ozbiljnim problemama", izjavio je Lenovo.
Ove godine, u prodaju je krenuo Lenovov LePhone. Lenovova strategija je osvojiti kinesko tržište s uređajem prije nego se krene širiti na ostatak svijeta.
Druge kineske tvrtke također razvijaju svoje tablete, a neke od njih javno priznaju da su njihovi uređaji kopija iPada. Lenovo je ipak jedna od većih tvrtki koja je krenula izraditi ovakav uređaj. Budući da se radi o tvrtci poznatog imena, vjerojatno će njihov uređaj postići veći uspjeh na tržištu.
IDC očekuje da će u Kini i Tajvanu do 2011. biti prodano milijun tableta, a do 2014. ta će brojka narasti na četiri milijuna. Ove brojke su pod pretpostavkom da će Kinezi tablete koristiti na isti način kao i Amerikanci, no još je nepoznato kako će se razvijati tržište u Kini.
Prethodni članci: arti-201007020106006 arti-201007020668006