Ova kompanija je u srijedu objavila da je prosječan tweet na Twitteru o nekom događaju, npr. koncertu, donosio 80 centi u prodaji ulaznica tijekom proteklih šest mjeseci, dok je prosječan Like na Facebooku donio 1,34 dolara.
Istraživanje ove kompanije koje se koristilo alatima za analizu društvenih mreža i njihovom utjecaju na prodaju ulaznica na njihovoj webstranici je samo nastavak sličnog istraživanja koje je kompanija objavila u listopadu prošle godine nakon analize podataka za razdoblje od 12 tjedana.
Istraživanje je otkrilo da je Facebook više povećao prodaju na Eventbriteu nego Twitter, premda su razlike između vrijednosti po objavljenom postu na ovim društvenim mrežama bile veće u prijašnjem razdoblju, nego danas. Drugim riječima, "vrijednost" teetova pokazuje tendenciju povećavanja.
Osim što je svaki Like na Facebooku donio više prodaje nego individualni tweet na Twitteru, istraživanje je otkrilo da je za Eventbrite "kumulativna" aktivnost na Facebooku bila veća nego aktivnost na Twitteru.
Naime, ljudi su koncerte, predstave i druge događaje koje najavljuje Eventbrite objavljivali na svojim profilima preko Facebooka gotovo četiri puta više nego na Twitteru. To se pripisuje tome da Facebook ima znatno širi doseg od Twittera te da stavlja veću važnost na stvarne, fizičke veze među ljudima.
Više o ovom istraživanju možete pronaći ovdje.