Znate li tko će biti slavan i za 10 tisuća godina?

Jeste li se ikada pitali tko će od današnjih poznatih osoba biti slavan i za 100, ili 10 tisuća godina?

1.3.2011.
16:43
VOYO logo

Poznati svjetski ekonomist i bloger Tyler Cowen odlučio se pozabaviti tim pitanjem i objasniti svoje prognoze.

Tim se pitanjem pozabavio nakon što ga je jedan od čitatelja upitao tko će po njegovom mišljenju biti slavan i u dalekoj budućnosti - hoće li to biti ljudi iz naše sadašnjosti ili neke povijesne osobe, poput Shakespearea, Sokrata ili pak Hawkinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''U tom slučaju pretpostavljam da će najslavnije osobe i dalje biti veliki religijski vođe, poput Isusa i Bude, zatim Einstein, Turing, Watson, Crick, Hitler, poznati glazbeni kompozitori, te Adam Smith i Neil Armstrong'', mišljenja je priznati svjetski ekonomist.

Razloge za to vidi u utjecaju spomenutih osoba na današnji život. Velike religije ostavile su neizbrisiv trag u povijesti čovječanstva i njihovi vođe zauvijek će se pamtiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, slavni individualci moraju simbolizirati neku jako veliku stvar da bi se održali na ''vodećoj'' poziciji.

''Teorija relativnosti i u budućnosti će vrijediti, te će možda s vremenom postati još bitnija nego danas. Računala i DNK također neće biti nevažni. Hitler će zauvijek biti obilježen kao simbol čistog zla, Beethoven i Mozart i dalje će biti sjajni glazbenici. No, Shakespeare i ostali pisci '''robovat'' će vremenu jer će njihova djela morati opet biti prevedena, zbog čega će izgubiti svoju originalnu čar, pa neće više ni biti toliko atraktivni'', objasnio je Tyler.

Prethodni članci:

arti-201102170097006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona