Omot albuma koji se smatra jednim od najboljih diskografskih ostvarenja na ovim prostorima dizajnirao je Mihajlo Arsovski, jedan od pionira domaćeg grafičkog dizajna, koji je u to vrijeme bio grafički urednik prvog hrvatskog glazbenog časopisa Pop Express.
Obavijestili ga tri dana prije smrti
Kako prenosi portal SeeCult, voditelji MoMa-e o svojoj su odluci pismom obavijestili Dedića 14. kolovoza, tri dana prije njegove smrti. Pismo mu je poslano posredstvom Mirka Ilića, čuvenog grafičkog dizajnera i ilustratora koji živi i radi u New Yorku.
Kustos Odjela za arhitekturu i dizajn MoMA, Martino Stierli, u pismu Dediću naveo je da ga "s velikim zadovoljstvom obavještava kako je Komisija za akvizicije Odjela za arhitekturu i dizajn MoMA-e odlučila uvrstiti u svoju kolekciju omot albuma 'Čovjek kao ja' (A Man Like Me)".
Kustos MoMA-e oduševljen omotom
Stierli je usto izrazio oduševljenje što će se u zbirci MoMA-e naći to "izuzetno djelo".
Pismo je Ilić objavio na svom Facebook profilu čestitajući Arsovskom, a naročito Dediću što je prihvatio "tako divan i nekonvencionalan dizajn" za omot svoga albuma.
Na internetskim stranicama MoMA-e zasad još nije dostupna fotografija omota, ali su navedeni podaci da je uz autora albuma Dedića i autora omota Arsovskog, omot fotografirao pokojni hrvatski pjesnik Zvonimir Golob.
Divan i nekonvencionalan dizajn
Arsovski je na omotu albuma kombinirao Dedićeve fotografije iz različitih razdoblja njegovog dotadašnjeg života (debitantski album objavio je kao 31-godišnjak), ali je uklopio i lica umjetnika koji su tada utjecali na njega poput talijanskog kantautora Gina Paolija.
Na omotu se, među ostalima, nalazi i fotografija Dedića iz tinejdžerskih dana kada je skupa s ocem i starijim bratom bio član šibenske gradske glazbe.