Taj hrvatski glazbenik završio je srednju muzičku školu "Vatroslav Lisinski" kao kontrabasist, a diplomirao je povijest umjetnosti. Od rane mladosti je zaljubljenik u jazz i aktivni jazz glazbenik. Osnivao je i vodio vlastite ansamble s kojima je održao brojne koncerte kroz koje je formirao svoj skladateljski izričaj.
Za razliku od većine generacijskih kolega, koje je osobni glazbeni razvoj postupno vodio prema plesnoj i zabavnoj glazbi, Simović je iskazivao drugačije afinitete i stasao u skladatelja ozbiljnog pristupa i preferencija za komornu i orkestralnu glazbu.
Iza njega ostaje niz orkestralnih partitura koje uključuju baletne scene i solističke koncerte, te također veliki opus komorne glazbe za najrazličitije instrumente i njihove kombinacije.
Najznačajniji dio Simovićeva opusa svakako pripada scenskoj i primijenjenoj glazbi. Od 1949. komponira glazbu za radio drame, a od 1956. sustavno sklada za film, dramsko i lutkarsko kazalište.
Posebno je značajna njegova uloga u Zagrebačkoj školi crtanog filma gdje je briljirao kao savršeni glazbeni partner filmskim autorima. Osim teme za Profesora Baltazara napisao je glazbu i za jedini Oscarom nagrađeni hrvatski film "Surogat" Dušana Vukotića, te za niz drugih animiranih filmova, TV serija i igranih filmova.
Vođen stvaralačkom znatiželjom i širokim interesima, bavio se i teorijom glazbe, posebno filmske i primijenjene. Objavljivao je tekstove i održavao javne tribine i o jazz glazbi. Bio je suradnik njujorškog glazbenog časopisa "EAR" u kojemu je objavljivao eseje na tematiku Composer and Moving Image.
Održavao je i predavanja s filmskim projekcijama na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti, te objavljivao u stručnom časopisu "Filmska kultura".
Dobitnik je brojnih nagrada i priznanja na glazbenim i filmskim festivalima, a nezanemariv je i njegov glazbeni doprinos jedinom hrvatskom Oscaru.
Posljednji ispraćaj Tomislava Simovića bit će u ponedjeljak 14. srpnja u 15,50 sati na Mirogoju.
//www.youtube.com/embed/BeIOpHYvplA