U okviru konferencije postavljena je izložba radova Subverzivni ručni radovi - tabu u tkanju kultura, koji se bave tabuima da bi dan nakon otvorenja odlukom dekana, a nakon pritužbi nekolicine zaposlenika Sveučilišta, dva rada bila uklonjena, i to oba hrvatskih umjetnica, piše Pogledaj.to.
Jedan od cenzuriranih radova jest onaj pulske kiparice Roberte Weissman Nagy nazvan Unutarnja ljepota (Inner Beauty), koji se sastoji od higijenskih uložaka na kojima je autorica crvenim koncem različitih nijansi ''izvezla'' menstrualnu krv.
Drugi je rad zagrebačke umjetnice Sonje Hržina MajstorovićŽena - domaćica - kurva - svetica, koji je bio obješen u sredini sveučilišnog hola, a prikazuje veliku ruku napravljenu od ružičastog muselina, punjenu pjenom i kuhinjskim posuđem te ukrašenu ružičastim grudnjakom.
Iako je Poljska poznata kao konzervativna zemlja, s praksom rigidnog odnosa prema provokativnoj umjetnosti, pogotovo ako zadire u područje religije, nije bilo za očekivati da će i akademske posjetitelje izložbe koja se upravo bavi tabuima tako uznemiriti radovi koji propituju žensku tjelesnosti i poziciju žena u patrijarhalnome društvu.
Na uklanjanje radova kustosica izložbe Kristina Babošek, iz ljubljanskog zavoda za kulturu i umjetnost Artevida, reagirala je skidanjem svih 11 izloženih eksponata, s tim da je ostavila svu popratnu opremu, kao što su legende radova, kako bi upozorila da je tu provedena cenzorska mjera, prenosi Pogledaj.to.
Riječ o dijelu veće međunarodne izložbe koja će se održati u ožujku u Ljubljani.