Re-E-Lekcija svečano objavila rad mobilne aplikacije

Podeli svoju „lekciju“

22.11.2013.
21:24
VOYO logo

U četvrtak, 21. novembar ’13, UG Lekcija svečano je objavila rad aplikacije. Organizovan je skup na otvorenom prostoru u Knez Mihajlovoj ulici br.1, sa početkom u 15.00 časova. Članice “Lekcija” tima prolaznicima su pokizavile funkcionalne karakteristike Re-E-Lekcija Android mobilne aplikacije. Veliki broj zadovoljnih građana i građanki podelio je svoje Android “Lekcije” okupljenima!

Re-E-Lekcija je kampanja koja podstiče kreativne pojedinke i pojedince da slobodno, otvoreno i kreativno artikulišu svoje političke i vrednosne stavove i ubeđenja. Re-E-Lekcija podstiče građanke i građanke da koriste svoje zakonom garantovano pravo da budu birani a ne samo da biraju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Re-E-Lekacija je projekat koji je svoju afirmaciju doživeo na prošlogodišnjem Mikser festivalu, u vreme održavanja parlamentarnih i predsedničkih izbora praćenih kampanjom „beli glasački listići“. Re-E-Lekcija je istupila sa alternativnom "ponudom".

Postavili smo photo both u kome su zainteresovani građani i građanke prilikom fotografisanja izražavali svoje vrednosne i političke stavove. Iste smo promovisali preko Facebook stranice Re-E-Lekcija. Kroz raznovrsnu kostimografsku postavku, u pomenutom photo booth-u, uspeli smo da na satiričan i vizuelno provokativan način privučemo širu grupu ljudi koja je preko interakcije na društvenim mrežama podržala kampanju projekta i povećala vidljivost kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U periodu trajanja Mikser festivala u Beogradu, od 25.05-28.05. 2012. FB stranica Re-E-Lekcija pogledana je približno 250 000 puta. Broj stanovnika u Beogradu, prema popisu stanovništva iz 2011. iznosi 1 154 589, što je približno 21% ukupnog broja građana Srbije. Statistika govori da je projekat Re-E-Lekcija pogledalo približno 21.06% stanovnika Beograda. Ovi podaci su nam dali jasan signal da su mladi glasači, inače najčešći korisnici novih tehnologija, zainteresovani da se politički i vrednosno orijentišu ukoliko im je ponuđena kreativna alternativa. To je osnovni cilj ovog projekta: kreativna alterntiva koja pomaže iznošenju vrednosnih i političkih stavova mladih. Projekat Re-E-Lekcija je proglašen za najbolji studentski projekat Mikser festivala. Izabrane fotografije su izlagane na svečanom otvaranju Dana Ujedinjenih nacija u Beogradu, u novoj zgradi Arhiva Kinoteke.

2013. godine, Re-E-Lekcija organizuje novi photo booth na Mikser festivalu, u prostorijama Galerije HUB12 . Ovaj put poslužili smo se metaforom tranzita. U atmosferi aerodromske čekaonice, učesnici su iznosili poruke o obrazovanju, kulturi i politici Srbije u tranzitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U maju iste godene konkurišemo na takmičenju “Balkanski izazovi” u organizaciji “Community boost_r” koji za teritoriju Srbije sprovodi NGO Dokukino. Ideja našeg učešća bila je afirmacija upotrebe savremenih tehnologija u funkciji društvenog aktivizma. Projekat osvaja grant vredan 5000 dolara! Svečano uručenje nagrade Borota Mariji izvršio je Američki ambasador u Srbiji, gospodin Majkl Kirbi . Dobijena donacija nam je omogućila razvoj Android mobilne aplikacije u kojoj smo implementirali ideju postojećeg off-line projekta. Studentska inicijativa, čiji je idejni tvorac bio Ismar Gluhalić, prerasla je u Udruženje građana “Lekcija”. Sa ponosom predstavljamo Android aplikaciju! OPIS APLIKACIJE:

Re-E-Lekcija Android mobilna aplikacija vam omogućava da kroz par jednostavnih koraka kreirate svoj originalni, društveno-angažovani poster. Iznesite svoj vrednosni stav odabirom fotografije kojoj ćete dodati različite efekte boja i tekst. Materijal možete deliti sa korisnicima web stranice: www.reelekcija.com ili na odabranoj društvenim mreži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova aplikacija vam omogućava da se oprobate u ulogama dizajnera, fotografa, komunikologa, ekologa, društvenog analitičara, satiričara ili pokretača društvenih promena. *fotografišite se ili odabrite postojeću fotografiju *izaberite jedan od ponuđenih tekstova *osmislite svoj slogan (lekciju ili društvenu poruku) *izabrite jačinu efekta boje *podelite svoj društveno-angažovani poster sa internet zajednicom *pratite stranicu www.reelekcija.com

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo