Sva tri dana moći ćete gledati europsku premijeru predstave „Potomci uškopljenog admirala“ s početkom u 20 sati. Cijena ulaznice je 100 kuna.
U popratnom programu u petak će nastupiti DJ Krešo Katić koji će vas u skaldu s programom, zabaviti s japanskim jazzom, soulom i world musicom.
arti-201005240150006 DJ Nenad Borović će u subotu nakon predstave i razgovora s redateljem Frédéricom Fisbachom rasplesati mnoštvo afro beatom, dok će prvi koncert na ovogodišnjem Eurokazu u nedjelju održati bend Mangora, poznat zagrebačkoj publici po spoju funka i rocka.
Ulaz je slobodan za cijeli popratni program, osim za nedjeljni koncert, čija je cijena ulaznice 20 kuna. Svi posjetitelji s kartama predstave od tog dana imaju besplatan ulaz.
Marionetsko kazalište Youkiza (Japan) / Frédéric Fisbach (Francuska)Potomci uškopljenog admirala11, 12. i 13. lipnja u 20:00
arti-201005100524006 Marionetsko kazalište Youkiza (osnovano 1635) najstariji je japanski i ugledni svjetski lutkarski teatar koji je do savršenstva razvio tehniku bunraku lutke. U novije vrijeme osuvremenjuju repertoar predstavama koje nastaju u suradnji s europskim redateljima. Jedan od njih, Frédéric Fisbach, postavio je tekst singapurskog pisca Kuo Pao Kuna Potomci uškopljenog admirala, koji će svoju europsku premijeru imati upravo u Zagrebu.
Priča je to o najpoznatijem kineskom pomorcu i istraživaču, ali i čovjeku našeg doba, kojeg ova drama gura na prag suvremenosti. Drama je složena na više razina, glumci pripovijedaju i igraju ulogu medija Zheng Hea na svoj način.
arti-201005310180006 Dolazak admirala Zheng Hea na otok Javu slavi se svake godine ritualom koji se temelji na predstavi javanskih marioneta u trajanju od deset sati. Za ovaj projekt važan je izbor uporabe marionete koja u svojoj ideji nosi sliku manipulacije. Vidimo izvedbu i naredbodavca te izvedbe, aktanta i aktera, lik i njegova zastupnika.
Suigrom marionete i glumaca na istoj pozornici, redatelj razbija iluziju u kojoj se gledatelj trudi vjerovati da manipulirani objekt samostalno živi i sam odlučuje o svojim pokretima usprkos otvorenu pogledu na mehanizam manipulacije.